Ukazała się nowa wersja oprogramowania CDIF/3, rozszerzona o kolejne modele samochodów, z usprawnioną bazą danych i nowymi funkcjami.
Największej liczby zmian doczekała się grupa VAG. Każdy diagnozowany sterownik, komunikujący się po protokołach KW1281, ISO oraz CAN, ma teraz kombinację wszystkich możliwych funkcji diagnostycznych. Nie zdarzy się już sytuacja, w której nie będzie można skasować inspekcji czy cofnąć tłoczków, gdy w bazie danych zabraknie wymaganego sterownika. Po połączeniu program sprawdza, które z powyższych mają zastosowanie w diagnozie sterownika, z którym się połączyliśmy i uwidacznia odpowiednie widoki dla tych funkcji.
Identyfikacja ukrywa nieobsługiwane widoki w protokołach ISO oraz CAN. Pojawił się dodatkowy widok o nazwie „Parametry komunikacji”, który ułatwi uzyskanie pomocy telefonicznej. Komunikacja została uzupełniona o obsługę najrzadziej wykorzystywanego wariantu komunikacji po szynie CAN, tzw. CAN TP1.6. Poprawiona została też obsługa protokołu CAN, co powinno wyeliminować problem zrywania komunikacji przy łączeniu z niektórymi sterownikami. Również rzadki problem zamykania się programu na systemach Windows XP (podczas łączenia z niektórymi sterownikami) został naprawiony.
Rozrosła się lista obsługiwanych pojazdów, w tym o: Citroena DS5, Dacię Duster ph2 (2013 r.), Hyundaia Equus/Centennial, Kię K-Series, Hyundaia Sonata/i45 oraz Volvo S60 II i V40. Usprawniona została ponadto obsługa Mercedesów: G-Klasse W463 (blisko 41 nowych sterowników) oraz Vito/Viano W639 (nowe sterowniki). W modelach Forda i Mazdy dodanych zostało ponad 50 nowych silników do wyboru.
Nową marką na liście obsługiwanych pojazdów jest indyjska Tata, z modelami Safari i Xenon.
Więcej na: www.cdif3.com
Komentarze (1)