Stoisko Denso na targach Automechanika Frankfurt. fot. Piotr Łukaszewicz
DENSO e-Videns zadebiutował na rynku w Wielkiej Brytanii, a od 2019 roku będzie dostępny również w Polsce. Narzędzie, które zostało zaprezentowane na targach Automechanika Frankfurt, według producenta zapewnia niezrównaną przejrzystość i klarowność w relacjach klienta i warsztatu.
DENSO e-Videns pomoże warsztatom wdrożyć formalny proces kontroli pojazdów, zwiększając wydajność i przejrzystość podejmowanych działań. Nowy produkt zapewnia metodę diagnostyki pojazdów, na którą składa się krótki kwestionariusz dla kierowcy, skan diagnostyczny w poszukiwaniu kodów błędów, odczyt danych z pracującego silnika i porównanie ich z danymi referencyjnymi oraz kontrola wizualna. W połączeniu z intuicyjną, przyjazną dla użytkownika platformą cyfrową, e-Videns umożliwia mechanikowi obiektywną ocenę stanu technicznego pojazdu.
- DENSO e-Videns pomaga w przełamywaniu bariery pomiędzy warsztatem a klientem, zachęcając kierowcę do udziału we wcześniej nieprzeniknionym procesie diagnostycznym. Narzędzie zapewnia niezrównaną przejrzystość, dzięki której znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo otrzymania od klienta zgody na przeprowadzenie wymaganych i zalecanych napraw - przekonywali przedstawiciele firmy.
Wspomnianą przejrzystość dodatkowo wzmacnia zdolność narzędzia do wykrywania „ukrytych” problemów i wszelkich nieprawidłowości zanim wystąpi usterka. Umożliwi to mechanikowi podjęcie zawczasu odpowiednich działań, a klient oszczędzi tym samym czas i pieniądze. Unikalnym rozwiązaniem DENSO jest przechowywanie danych w chmurze, co przekłada się na zdalny dostęp do danych referencyjnych silnika i łatwe pobieranie poprzednich wyników diagnostycznych e-Videns.
Po zakończeniu diagnostyki pojazdu system umożliwia udostępnienie właścicielowi samochodu uproszczonego, uporządkowanego kolorystycznie i zrozumiałego raportu końcowego. Raporty są łatwo dostępne za pośrednictwem chmury.
Intuicyjny interfejs DENSO e-Videns zwiększy także efektywność warsztatu, ponieważ umożliwia korzystanie z narzędzia i przeprowadzanie procesu diagnostycznego pracownikom o różnym poziomie doświadczenia.
Większa integracja danych referencyjnych, dostęp do baz danych części DENSO i przyjazne dla klienta, uporządkowane kolorystycznie raporty zapewnią pracownikom warsztatów więcej okazji do rozmowy z klientami, tym samym pozytywnie wpływając na przyszłą współpracę.
Komentarze (0)