Jak wiadomo, Grupa FCA w 2017 roku wprowadziła środki bezpieczeństwa, które uniemożliwiły niezależnym warsztatom naprawy najnowszych modeli pojazdów jej grupy. To była decyzja, którą TEXA od razu zakwestionowała jako niezgodną z europejskimi normami. Uczyniła to zarówno bezpośrednio, jak i poprzez stowarzyszenia branżowe, do których należy.
TEXA nie zdecydowała się jednak na poszukiwanie rozwiązań, które obejdą ochronę bezpieczeństwa, narażając mechanika na poważne ryzyko odpowiedzialności wobec producenta, a zwłaszcza wobec kierowców.
- TEXA, podchodząc do tej sprawy ze stosowną powagą i roztropnością, której oczekują od niej klienci, skupiła się na działaniach z krajowymi oraz europejskimi instytucjami w celu uzyskania maksymalnej współpracy ze strony FCA i, finalnie, rozwiązania problemu. Z dumą informujemy, że za pośrednictwem urządzeń TEXA, począwszy od następnej wersji naszego oprogramowania IDC5, będzie możliwa całkowicie legalna i bezpieczna obsługa również najnowszych pojazdów grupy FCA - informuje TEXA Poland.
Komentarze (0)