Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  10.01.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Schemat elektryczny Audi 1,2 TFSI CJZA

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwi on Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/AUDI/A3 [12>20] (8VA) Sportback/1.2i 16v TFSI Kat/Sedan 2- bryłowy/MA (77 kW)/[--/13>--/20]
Bosch/Motronic/MED 17.5.21/-/Bez funkcji start&stop

 
 B1 Akumulator zapłonowy
 C41 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 1
 C42 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 2
 C43 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 3
 C44 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 4
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
 E112 Moduł regulacji pompy paliwa
 E2 Urządzenie sterujące bramki
 E3 Komputer pokładowy
 E31 Urządzenie sterujące dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG
 E53 Jednostka sterująca kolumny kierowniczej
 G1 Alternator
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 J1 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1
 J2 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2
 J3 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3
 J4 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4
 M1 Rozrusznik
 M13 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem wycieraczek szyby przedniej
 M32 Moduł silniczka zaworu przepustnicy regulacji wastegate
 M6 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora
 P14 Moduł pompy płynu chłodzącego
 P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R15 Przekaźnik przyłącza 15
 R45-2 Przekaźnik rozrusznika
 R45-2 Przekaźnik rozrusznika
 R87 Przekaźnik główny
 S18 Czujnik spalania stukowego
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
 S35 Czujnik pedału hamulca elektronicznego
 S40 Sygnał pozycji neutralnej
 S41 Czujnik pozycji sprzęgła
 S47 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego
 S50 Czujnik ciśnienia doładowania i temperatury
 S577 Czujnik ciśnienia paliwa
 S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia, wycieraczki
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S70 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy
 S83 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu
 S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
 SA1 Bezpiecznik 125 A
 SA2 Bezpiecznik 150 A
 SA5 Bezpiecznik 50 A
 SB10 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 SB17 Bezpiecznik 7,5 A
 SB22 Bezpiecznik 5 A
 SB3 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 SB4 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 SB6 Bezpiecznik 5 A
 SB7 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 SB8 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 SB9 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 SC41 Bezpiecznik 10 A
 SC49 Bezpiecznik 5 A
 V138 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
 V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
 V387 Zawór odcinający filtra na węgle aktywne
 
Pin Funkcja
 A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A03 Nieokablowany
 A04 Nieokablowany
 A05 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A06 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A07 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – aktywacja
 A08 Nieokablowany
 A09 Nieokablowany
 A10 Moduł dozujący pompy paliwowej – nieokreślony
 A11 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora – sterowanie PWM
 A12 Nieokablowany
 A13 Nieokablowany
 A14 Nieokablowany
 A15 Nieokablowany
 A16 Nieokablowany
 A17 Nieokablowany
 A18 Nieokablowany
 A19 Nieokablowany
 A20 Nieokablowany
 A21 Nieokablowany
 A22 Nieokablowany
 A23 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – masa
 A24 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – uziemienie
 A25 Nieokablowany
 A26 Nieokablowany
 A27 Czujnik pozycji neutralnej – uziemienie
 A28 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – aktywacja
 A29 Nieokablowany
 A30 Nieokablowany
 A31 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy – uziemienie
 A32 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 A33 Nieokablowany
 A34 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 A35 Potencjometr wycieraczek pedału gazu – sygnał
 A36 Nieokablowany
 A37 Nieokablowany
 A38 Nieokablowany
 A39 Nieokablowany
 A40 Nieokablowany
 A41 Nieokablowany
 A42 Czujnik położenia sprzęgła – sygnał
 A43 Nieokablowany
 A44 EUS kolumny kierownicy – nieokreślone
 A45 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – sygnał
 A46 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – sygnał
 A47 Nieokablowany
 A48 Nieokablowany
 A49 Nieokablowany
 A50 Nieokablowany
 A51 Nieokablowany
 A52 Nieokablowany
 A53 Nieokablowany
 A54  Nieokablowany
 A55 Nieokablowany
 A56 EUS kolumny kierownicy – nieokreślone
 A57 Nieokablowany
 A58 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
 A59 Nieokablowany
 A60 Nieokablowany
 A61 Czujnik poziomu i temperatury oleju – sygnał
 A62 Jednostka sterująca silnika – sygnał urządzenia
 A63 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A64 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 A65 Nieokablowany
 A66 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 A67 Elektroniczne urządzenie sterujące bramki – sygnał CAN L
 A68 Elektroniczne urządzenie sterujące bramki – sygnał CAN H
 A69 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 A70 Nieokablowany
 A71 Nieokablowany
 A72 Nieokablowany
 A73 Nieokablowany
 A74 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy – sygnał
 A75 Nieokablowany
 A76 Potencjometr wycieraczek pedału gazu – sygnał
 A77 Nieokablowany
 A78 Czujnik pedału hamulca elektronicznego – sygnał
 A79 Nieokablowany
 A80 Elektroniczna jednostka sterująca bezpośrednią skrzynią biegów o podwójnym sprzęgle – nieokreślona
 A81 Nieokablowany
 A82 Nieokablowany
 A83 Przekaźnik silniczka zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym
 A84 Przekaźnik silniczka zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym
 A85 Czujnik położenia sprzęgła – sygnał
 A86 Nieokablowany
 A87 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
 A88 Czujnik pozycji neutralnej – zasilanie +5 V
 A89 Nieokablowany
 A90 Nieokablowany
 A91 Nieokablowany
 A92 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A93 Nieokablowany
 A94 Nieokablowany
 B01 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM potencjometru – nieokreślony
 B02 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B03 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B04 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B05 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 B06 Czujnik rozrządu Halla – masa
 B07 Nieokablowany
 B08 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – sygnał temperatury
 B09 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – sygnał
 B10 Czujnik ciśnienia paliwa – sygnał
 B12 Nieokablowany
 B13 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 B14 Moduł pompy płynu chłodzącego – sterowanie PWM
 B15 Moduł silnika regulacji przepustnicy do spalin – sterowanie PWM
 B16 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
 B17 Cylinder 2 wtryskiwacz magnetyczny – zasilanie +12 V
 B18 Cylinder 3 wtryskiwacz magnetyczny – zasilanie +12 V
 B19 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – nieokreślony
 B20 Czujnik prędkości efektu Halla – uziemienie
 B21 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 B22 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 B23 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z siedzeniem potencjometru – sygnał
 B24 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał
 B25 Silnik sterowania klapki przepustnicy do spalin – sygnał
 B26 Nieokablowany
 B27 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 B28 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 B29 Nieokablowany
 B30 Moduł silnika regulacji przepustnicy do spalin – sterowanie PWM
 B31 Cylinder 1 wtryskiwacz magnetyczny – zasilanie +12 V
 B32 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 – sterownik
 B33 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 – sterownik
 B34 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterownik PWM
 B35 Nieokablowany
 B36 Nieokablowany
 B37 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 4 – sterownik
 B38 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 3 – sterownik
 B39 Silniczek zaworu przepustnicyprzewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
 B40 Nieokablowany
 B41 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 B42 Nieokablowany
 B43 Czujnik ciśnieniadoładowania i czujnik temperatury – sygnał temperatury
 B44 Nieokablowany
 B45 Nieokablowany
 B46 Cylinder 4 wtryskiwacz magnetyczny – zasilanie +12 V
 B47 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 – sterownik
 B48 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 – sterownik
 B49 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – sterownik PWM
 B50 Zawór odcinający filtra na węgle aktywne – sterowanie PWM
 B51  Nieokablowany
 B52 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 2 – sterownik
 B53 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 1 – sterownik
 B54 Nieokablowany
 B55  Czujnik spalania stukowego – sygnał
 B56 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 B57 Nieokablowany
 B58 Nieokablowany
 B59 Nieokablowany
 B60 Nieokablowany

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Audi 1,2 TFSI CJZA
Schemat elektryczny Audi 1,2 TFSI CJZA

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony