Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  18.11.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Schemat elektryczny Golf VII 1,2i

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwi on Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
 Samochody osobowe/VOLKSWAGEN/Golf VII [12>] (5G1)/1.21 16v TSI Kat BlueMotion/Sedan 2-bryłowy/CJZA (77 kW)/[--/12>]
 Bosch/Motronic/MED 17.5.21/-/-

 B1 Akumulator zapłonowy
 C41 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 1
 C42 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 2
 C43 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 3
 C44 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 4
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E10 Centralka elektroniczna ABS
 E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
 E112 Moduł regulacji pompy paliwa
 E2 Urządzenie sterujące bramki
 E3 Komputer pokładowy
 E31 Urządzenie sterujące dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG
 E53 Jednostka sterująca kolumny kierowniczej
 G1 Alternator
 1155 Regulator ciśnienia oleju
 J51 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1
 J52 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2
 J53 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3
 J54 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4
 M1 Rozrusznik
 M12 Silnik zaworu przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem
 M32 Moduł silniczka zaworu przepustnicy regulacji wastegate
 M6 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora
 P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 P58 Moduł pompy chłodziwa chłodnicy powietrza doładowującego
 P9 Moduł pompy próżniowej
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R15 Przekaźnik przyłącza 15
 R45-1 Przekaźnik rozrusznika
 R45-2 Przekaźnik rozrusznika
 R87 Przekaźnik główny
 S18 Czujnik spalania stukowego
 S89 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
 S35 Czujnik pedału hamulca elektronicznego
 S36 Czujnik pedału sprzęgła elektronicznego
 S40 Sygnał pozycji neutralnej
 S47 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego
 S50 Czujnik ciśnienia doładowania i temperatury
 S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia, wycieraczki
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S70 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy
 S83 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu
 S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 SA1 Bezpiecznik 125 A
 SB10 Bezpiecznik 15 A
 SB17 Bezpiecznik 7,5 A
 SB18 Bezpiecznik 5 A
 SB22 Bezpiecznik 5 A
 SB23 Bezpiecznik 30 A
 SB3 Bezpiecznik 15 A
 SB31 Bezpiecznik 15 A
 SB4 Bezpiecznik 10 A
 SB6 Bezpiecznik 5 A
 SB7 Bezpiecznik 7,5 A
 SB8 Bezpiecznik 10 A
 SB9 Bezpiecznik 20 A
 SC49 Bezpiecznik 5 A
 V138 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V59 Elektrozawór czyszczenia filtra węgla aktywnego

Pin Funkcja
 A01 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem – sterowanie PWM
 A02 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A03 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A04 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A05 Czujnik obrotów z efektem Halla – Sygnał
 A06 Czujnik rozrządu Halla – Masa
 A07 Nieokablowany
 A08 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – Sygnał temperatury
 A09 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – Sygnał
 A10 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – Sygnał
 A11 Zawór przewodu wlotowego rozgałęzionego, silniczek z potencjometrem – Zasilanie +5 V
 A12 Nieokablowany
 A13 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 A14 Moduł pompy płynu chłodzącego turbosprężarki – Sterownik PWM
 A15 Moduł silnika regulacji przepustnicy do spalin – Sterowanie PWM
 A16 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem – Sterowanie PWM
 A17 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 – Sterowanie
 A18 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 – Sterowanie
 A19 Silnik zaworu przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem – Masa
 A20 Czujnik prędkości efektu Halla – Uziemienie
 A21 Czujnik rozrządu Halla – Sygnał
 A22 Regulator ciśnienia oleju – Sygnał
 A23 Silniczek przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem – Sygnał
 A24 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – Sygnał temperatury
 A25 Moduł silnika regulacji przepustnicy do spalin – Niezdefiniowany
 A26 Nieokablowany
 A27 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Sygnał
 A28 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 A29 Nieokablowany
 A30 Moduł silniczka sterowania wastegate – Zasilanie +12 V
 A31 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 – Sterowanie
 A32 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 – Sterowanie
 A33 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 – Sterowanie
 A34 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – Sterowanie PWM
 A35 Nieokablowany
 A36 Nieokablowany
 A37 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 4 – Sterownik
 A38 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 3 – Sterownik
 A39 Silniczek przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem – Sygnał
 A40 Nieokablowany
 A41 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 A42 Nieokablowany
 A43 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – Sygnał
 A44 Nieokablowany
 A45 Nieokablowany
 A46 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 – Sterowanie
 A47 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 – Sterowanie
 A48 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 – Sterowanie
 A49 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – Sterownik PWM
 A50 Elektrozawór czyszczenia filtra węgla aktywnego – Sterowanie PWM
 A51 Nieokablowany
 A52 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 2 – Sterownik
 A53 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 1 – Sterownik
 A54 Nieokablowany
 A55 Czujnik spalania stukowego – Sygnał
 A56 Czujnik spalania stukowego – Sygnał
 A57 Nieokablowany
 A58 Nieokablowany
 A59 Nieokablowany
 A60 Nieokablowany
 B01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 B03 Nieokablowany
 B04 Nieokablowany
 B05 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B06 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B07 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – Aktywacja
 B08 Nieokablowany
 B09 Nieokablowany
 B10 Moduł dozujący pompy paliwowej – Nieokreślony
 B11 Elektroniczna jednostka sterująca zarządzaniem silnika – Urządzenie sterujące PWM
 B12 Nieokablowany
 B13 Nieokablowany
 B14 Nieokablowany
 B15 Nieokablowany
 B16 Nieokablowany
 B17 Nieokablowany
 B18 Nieokablowany
 B19 Nieokablowany
 B20 Nieokablowany
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Masa
 B24 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – Uziemienie
 B25 Nieokablowany
 B26 Moduł pompy próżniowej – Sterowanie PWM
 B27 Czujnik pozycji neutralnej – Uziemienie
 B28 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Aktywacja
 B29 Nieokablowany
 B30 Nieokablowany
 B31 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy – Sygnał
 B32 Podwójny potencjometr pedału gazu – Zasilanie +5 V
 B33 Nieokablowany
 B34 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Uziemienie
 B35 Potencjometr wycieraczek pedału gazu – Sygnał
 B36 Nieokablowany
 B37 Nieokablowany
 B38 Nieokablowany
 B39 Nieokablowany
 B40 Nieokablowany
 B41 Nieokablowany
 B42 Czujnik pedału sprzęgła elektronicznego – Sygnał
 B43 Nieokablowany
 B44 EUS kolumny kierownicy – Nieokreślone
 B45 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Sygnał
 B46 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – Sygnał
 B47 Nieokablowany
 B48 Nieokablowany
 B49 Nieokablowany
 B50 Nieokablowany
 B51 Nieokablowany
 B52 Nieokablowany
 B53 Nieokablowany
 B54 Nieokablowany
 B55 Nieokablowany
 B56 EUS kolumny kierownicy – Nieokreślone
 B57 Nieokablowany
 B58 Czujnik pozycji neutralnej – Zasilanie +5 V
 B59 Nieokablowany
 B60 Nieokablowany
 B61 Czujnik poziomu i temperatury oleju – Sygnał
 B62 Czujnik pedału hamulca elektronicznego – Sygnał
 B63 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B64 Podwójny potencjometr pedału gazu – Zasilanie +5 V
 B65  Nieokablowany
 B66 Potencjometr wycieraczek pedału gazu – Sygnał
 B67 Elektroniczne urządzenie sterujące bramki – Sygnał CAN L
 B68 Elektroniczne urządzenie sterujące bramki – Sygnał CAN H
 B69 Przekaźnik główny – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B70 Elektroniczna jednostka sterująca zarządzaniem silnika – Urządzenie sterujące PWM
 B71 Nieokablowany
 B72 Nieokablowany
 B73 Nieokablowany
 B74 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy – Uziemienie
 B75 Nieokablowany
 B76 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Uziemienie
 B77 Nieokablowany
 B78 Czujnik pedału hamulca elektronicznego – Sygnał
 B79 Nieokablowany
 B80 Elektroniczna jednostka sterująca bezpośrednio skrzynią biegów o podwójnym sprzęgle – Nieokreślona
 B81 Nieokablowany
 B82 Nieokablowany
 B83 Przekaźnik silniczka zapłonu – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B84 Przekaźnik silniczka zapłonu – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B85 Czujnik pedału sprzęgła elektronicznego – Sygnał
 B86 Nieokablowany
 B87 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B88 Czujnik pozycji neutralnej – Sygnał
 B89 Nieokablowany
 B90 Nieokablowany
 B91 Nieokablowany
 B92 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B93 Nieokablowany
 B94 Nieokablowany

GALERIA ZDJĘĆ

Piny w złączu po stronie urządzenia sterującego A=60 B=94
Schemat elektryczny Golf VII 1,2i
Schemat elektryczny Golf VII 1,2i

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony