Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  16.03.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Schemat elektryczny Range Rover Evoque – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów – wtrysk
Range Rover Evoque [11>] (LV)/2.2 SD4 4x4/224DT (140 kW)/[06/11>] Bosch/EDC/17 CP 42

 
 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E21 Centralka elektroniczna Airbag
 E3 Komputer pokładowy
 E400 Komputer pokładowy, skrzynka sterownika, bezpieczniki i przekaźniki
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 F10 Bezpiecznik 20 A
 F11 Bezpiecznik 10 A
 F12 Bezpiecznik 15 A
 F13 Bezpiecznik 10 A
 F14 Bezpiecznik 5 A
 F15 Bezpiecznik 40 A
 F17 Bezpiecznik 60 A
 F19 Bezpiecznik 5 A
 F20 Bezpiecznik 5 A
 F23 Bezpiecznik 40 A
 F27 Bezpiecznik 40 A
 F3 Bezpiecznik 80 A
 F33 Bezpiecznik 5 A
 F37 Bezpiecznik 20 A
 F4 Bezpiecznik 60 A
 F45 Bezpiecznik 5 A
 F6 Bezpiecznik 15 A
 F7 Bezpiecznik 5 A
 F8 Bezpiecznik 20 A
 F9 Bezpiecznik 10 A
 FUSE Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 G1 Alternator
 H10 Świece żarowe
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 I159 Dźwignia zmiany biegów
 I2 Czujnik pedału hamulca
 I23 Przycisk włączenia i wyłączenia silnika
 I306 Czujnik poziomu płynu chłodzącego
 I410 Przełącznik ciśnienia wspomagania układu hamulcowego
 I794 Przełącznik wyboru biegu 1
 J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
 J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
 J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
 J204 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4
 M1 Rozrusznik
 M101 Silniczek zaworu dławiącego EGR z potencjometrem
 M13 Silniczek zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem
 M36 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji
 M6 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora
 N1 Magnes załączający sprzęgło sprężarki
 P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 P30 Pompa chłodzenia paliwa
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R113 Przekaźnik urządzenia dodatkowego
 R15 Przekaźnik przyłącza 15
 R36 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki
 R45 Przekaźnik rozrusznika
 R47 Przekaźnik pompy paliwa
 R53 Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa
 R66 Przekaźnik dźwigni zmiany biegów
 R87 Przekaźnik główny
 S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
 S128 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego
 S158 Czujnik obecności wody w paliwie
 S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
 S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S192 Czujnik ciśnienia doładowania
 S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
 S34 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia
 S40 Sygnał pozycji neutralnej
 S478 Czujnik położenia EGR
 S60 Czujnik temperatury paliwa
 S63 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem
 S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
 S66 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S73 Czujnik temperatury doładowania
 S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 START Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
 V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
 X1 Złącze diagnostyczne

 Pin Funkcja
 A01 Nieokablowany
 A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A06 Nieokablowany
 A07  Przekaźnik pompy chłodzenia paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A08 Nieokablowany
 A09 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A10 Nieokablowany
 A11 Nieokablowany
 A12 Nieokablowany
 A13 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora – sterowanie PWM
 A14 Nieokablowany
 A15 Nieokablowany
 A16 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki – aktywacja potencjałem ujemnym
 A17 Uszkodzenie przekaźnika silnika rozrusznika – nieprawidłowy
 A18 Nieokablowany
 A19 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A20 Czujnik pozycji neutralnej – zasilanie +5 V
 A21 Nieokablowany
 A22 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał urządzenia
 A23 Nieokablowany
 A24 Nieokablowany
 A25 Nieokablowany
 A26 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – niezdefiniowane
 A27 Uszkodzenie przekaźnika silnika rozrusznika – nieprawidłowy
 A28 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 A29 Nieokablowany
 A30 Nieokablowany
 A31 Nieokablowany
 A32 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego – sygnał
 A33 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
 A34 Nieokablowany
 A35 Nieokablowany
 A36 Nieokablowany
 A37 Alternator – cyfrowy sygnał linii
 A38 Złącze diagnostyczne – sygnał CAN H
 A39 Przełącznik wybieraka biegu 1 – sygnał
 A40 Centralka elektroniczna komputera pokładowego – sygnał CAN H
 A41 Nieokablowany
 A42 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia
 A43 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego – masa
 A44 Nieokablowany
 A45 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – masa
 A46 Nieokablowany
 A47 Nieokablowany
 A48 Nieokablowany
 A49 Nieokablowany
 A50 Złącze diagnostyczne – sygnał CAN L
 A51 Centralka elektroniczna komputera pokładowego – nieokreślony
 A52 Centralka elektroniczna komputera pokładowego – sygnał CAN L
 A53 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B01 Nieokablowany
 B02 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
 B03 Czujnik lambda szerokopasmowy – włączanie
 B04 Nieokablowany
 B05 Nieokablowany
 B06 Nieokablowany
 B07 Moduł nagrzewania wstępnego świec zapłonowych – załączanie
 B08 Nieokablowany
 B09 Nieokablowany
 B10 Czujnik pozycji EGR – masa
 B11 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
 B12 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – masa
 B13 Nieokablowany
 B14 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 B15 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
 B16 Czujnik temperatury doładowania – masa
 B17 Nieokablowany
 B18 Nieokablowany
 B19 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
 B20 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – masa
 B21 Nieokablowany
 B22 Czujnik pozycji EGR – sygnał
 B23 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
 B24 Czujnik temperatury paliwa – masa
 B25 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
 B26 Czujnik ciśnienia doładowania – masa
 B27 Nieokablowany
 B28 Czujnik prędkości efektu Halla – masa
 B29 Nieokablowany
 B30 Nieokablowany
 B31 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2,5 V
 B32 Czujnik lambda szerokopasmowy – bieżący sygnał
 B33 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał temperatury
 B34 Cyfrowy miernik masy powietrza – masa
 B35 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 B36 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
 B37 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
 B38 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – masa
 B39 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 B40 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 B41 Nieokablowany
 B42 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterownik PWM
 B43 Czujnik lambda szerokopasmowy – stabilne zasilanie
 B44 Czujnik lambda szerokopasmowy – bieżący sygnał
 B45 Czujnik poziomu i temperatury oleju – sygnał
 B46 Czujnik poziomu i temperatury oleju – masa
 B47 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 B48 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
 B49 Czujnik pozycji EGR – zasilanie +5 V
 B50 Czujnik ciśnienia turbodoładowania – zasilanie +5 V
 B51 Czujnik liczby obrotów efektu Halla – zasilanie +5 V
 B52 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 B53 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
 C01 Silnik zaworu przepustnicy EGR z potencjometrem – zasilanie +5 V
 C02 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
 C03 Nieokablowany
 C04 Silniczek zaworu przepustnicy
 C05 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
 C06 Czujnik pozycji neutralnej – masa
 C07 Moduł świecy żarowej – cyfrowy sygnał linii
 C08 Nieokablowany
 C09 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 C10 Nieokablowany
 C11 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 1 – sterownik górny
 C12 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 4 – sterownik górny
 C13 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 C14 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
 C15 Nieokablowany
 C16 Nieokablowany
 C17 Silniczek zaworu dławiącego EGR z potencjometrem – sygnał
 C18 Nieokablowany
 C19 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – niezdefiniowany
 C20 Nieokablowany
 C21 Nieokablowany
 C22 Wyłącznik ciśnienia sterowania wspomaganiem hamulca – sygnał
 C23 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 3 – sterownik górny
 C24 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 2 – sterownik górny
 C25 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sygnał
 C26 Nieokablowany
 C27 Silniczek zaworu dławiącego EGR z potencjometrem – masa
 C28 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 C29 Czujnik rozrządu Halla – masa
 C30 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem – masa
 C31 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – masa
 C32 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 C33 Silniczek przepustnicy EGR z potencjometrem – sterownik PWM
 C34 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu dolotowego rozgałęzionego z potencjometrem – kontrola PWM
 C35 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 1 – sterownik dolny
 C36 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 4 – sterownik dolny
 C37 Nieokablowany
 C38 Czujnik poziomu i temperatury oleju – sygnał
 C39 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu dolotowego rozgałęzionego z potencjometrem – sygnał
 C40 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu dolotowego rozgałęzionego z potencjometrem – masa
 C41 Czujnik obecności wody w paliwie – sygnał
 C42 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem – sygnał
 C43 Nieokablowany
 C44 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 C45 Silnik przepustnicy EGR z potencjometrem – sterownik PWM
 C46 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu dolotowego rozgałęzionego z potencjometrem – kontrola PWM
 C47 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 3 – sterownik dolny
 C48 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny na cylindrze 2 – sterownik dolny

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Range Rover Evoque – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom
Schemat elektryczny Range Rover Evoque – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom
Schemat elektryczny Range Rover Evoque – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony