Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwi on Państwu naprawę pojazdów.
Legenda elementów
Samochody osobowe/VOLVO/XC90 I [03>14]/2.4 D5 AWD/Samochód sportowo- użytkowy/D 5244 T (120 kW)/[--/03>--/06] -/-/-/-/Z automatyczną skrzynią biegów
001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
002 Wtyczka UCR (body computer)
003 Wyłącznik zapłonu
004 Akumulator zapłonowy
005 Świece żarowe
006 Przekaźnik świec żarowych
007 Przekaźnik główny
008 Elektrozawór zmiennej geometrii
009 Elektrozawór łożyska silnika
010 Elektrozawór recyrkulacji spalin (EGR)
011 Opornik ogrzewania wstępnego powietrza silnika
012 Elektrozawór dozujący paliwa
013 Miernik masy powietrza
014 Czujnik temperatury powietrza dolotowego
015 Wentylator chłodzenia dla box centralek
016 Czujnik położenia pedału gazu
017 Szyny danych CAN
018 Wtyczka centralki chłodzenia silnika
019 Wtyczka tablicy rozdzielczej
020 Czujnik obrotów
021 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
022 Czujnik ciśnienia rail
023 Czujnik ciśnienia turbo
024 Czujnik ciśnienia klimatyzatora
025 Czujnik fazy
026 Wyłącznik poziomu płynu chłodzącego
027 Regulator ciśnienia oleju
028 Wtryskiwacze common rail
029 Wtyczka przekaźnika klimatyzacji
F 005 Bezpiecznik F 11B/5 wartość niedostępna
F 006 Bezpiecznik F11B/4 wartość niedostępna
F 007 Bezpiecznik F11B/6 wartość niedostępna
F 008 Bezpiecznik F11B/8 wartość niedostępna
N.B. Podłączenia kreskowane mogą być nieobecne
Pin – Funkcja
A01 Nieokablowany
A02 Elektrozawór recyrkulacji spalin (EGR) – aktywacja potencjałem ujemnym
A03 Nieokablowany
A04 Elektrozawór o zmiennej geometrii – aktywacja potencjałem ujemnym
AO05 Nieokablowany
A06 Nieokablowany
A07 Elektrozawór łożyska silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
A08 Wtyczka układu ECU chłodzenia silnika – sygnał
A09 Nieokablowany
A10 Nieokablowany
A11 Nieokablowany
A12 Nieokablowany
A13 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 05 – masa nr 01
A14 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 02 – masa nr 01
A15 Wtryskiwacze cylindrów wspólnej szyny nr 02, 05 – aktywacja potencjałem dodatnim nr 02
A16 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 03 – masa nr 01
A17 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika głównego nr 01
A18 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika głównego nr 02
A19 Nieokablowany
A20 Czujnik fazy – sygnał
A21 Miernik masy powietrza – sygnał
A22 Czujnik ciśnienia rail – sygnał
A23 Czujnik ciśnienia turbo – sygnał nr 03
A24 Nieokablowany
A25 Czujnik ciśnienia klimatyzatora – sygnał
A26 Nieokablowany
A27 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
A28 Nieokablowany
A29 Nieokablowany
A30 Nieokablowany
A35 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z przekaźnika głównego nr 01
A36 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 03
A37 Elektrozawór dozowania paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym nr 02
A38 Czujnik fazy – zasilanie z centralki
A39 Miernik masy powietrza – zasilanie z centralki
A40 Czujnik ciśnienia rail – zasilanie
A41 Czujnik ciśnienia turbo – sygnał nr 02
A42 Nieokablowany
A43 Czujnik ciśnienia klimatyzacji – zasilanie z centralki
A44 Nieokablowany
A45 Czujnik temperatury powietrza dolotowego – sygnał
A46 Nieokablowany
A47 Czujnik obrotów – sygnał przy uruchomionym silniku
A47 Czujnik obrotów – sygnał przy zapłonie
A48 Nieokablowany
A49 Nieokablowany
A50 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 04 – masa nr 01
A51 Wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 01 – masa nr 01
A52 Wtryskiwacze cylindrów wspólnej szyny nr 01, 03, 04 – aktywacja potencjałem dodatnim nr 02
A53 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 01
A54 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa nr 02
A55 Elektrozawór dozowania paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym nr 01
A56 Czujnik fazy – masa
A57 Miernik masy powietrza – masa
A58 Czujnik ciśnienia rail – masa
A59 Czujnik ciśnienia turbo – sygnał nr 01
A60 Nieokablowany
A61 Czujnik ciśnienia klimatyzacji – masa
A62 Nieokablowany
A63 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
A64 Nieokablowany
A65 Czujnik obrotów – sygnał przy zapłonie
A65 Czujnik obrotów – sygnał przy uruchomionym silniku
A66 Nieokablowany
A70 Wtryskiwacze cylindrów wspólnej szyny nr 0l, 03, 04 – aktywacja potencjałem dodatnim nr 01
BO1 Linia szyny danych CAN – sygnał linia szyny danych CAN (L)
BO02 Nieokablowany
B03 Nieokablowany
B04 Nieokablowany
BO5 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał nr 02
B06 Nieokablowany
BO07 Nieokablowany
BO08 Przełącznik poziomu płynu chłodzącego – sygnał
B09 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał nr 04
B10 Nieokablowany
B11 Nieokablowany
B12 Nieokablowany
B13 Linia szyny danych CAN – sygnał linia szyny danych CAN (H)
B14 Nieokablowany
B15 Nieokablowany
B16 Nieokablowany
B17 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał nr 03
B18 Nieokablowany
B19 Nieokablowany
B20 Nieokablowany
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie z klucza nr 01
B24 Nieokablowany
B25 Czujnik położenia pedału gazu – sygnał nr 01
B26 Wtyczka UCR (body computer) – sygnał
B27 Nieokablowany
B28 Nieokablowany
B29 Nieokablowany
B30 Nieokablowany
B31 Nieokablowany
B32 Nieokablowany
B33 Nieokablowany
B38 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
B39 Nieokablowany
B40 Nieokablowany
B41 Nieokablowany
B42 Nieokablowany
B43 Nieokablowany
B44 Wtyczka przekaźnika klimatyzatora – sygnał
B45 Nieokablowany
B46 Wtyczka tablicy rozdzielczej – sygnał kontrolki awarii
B47 Nieokablowany
B48 Wentylator chłodzenia skrzynki układu ECU – aktywacja potencjałem ujemnym
B49 Nieokablowany
B50 Przekaźnik świec żarowych – aktywacja potencjałem ujemnym
B51 Nieokablowany
B52 Nieokablowany
B53 Nieokablowany
B54 Nieokablowany
B55 Nieokablowany
B56 Nieokablowany
B57 Nieokablowany
B58 Nieokablowany
B59 Nieokablowany
B60 Nieokablowany
B61 Nieokablowany
B62 Nieokablowany
B63 Nieokablowany
B64 Nieokablowany
B65 Nieokablowany
B66 Nieokablowany
B67 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
Komentarze (0)