Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  04.04.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 8 minut

Schemat elektryczny Volvo XC 90 II

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/VOLVO/XC90 II [15>]/2.0 D5 AWD/D 4204 T23 (173 kW)/[05/15>]

 AF56 Bezpiecznik 10 A 
 AF61 Bezpiecznik 20 A
 AF62 Bezpiecznik 10 A
 AF63 Bezpiecznik 7.5 A
 AF64 Bezpiecznik 5 A
 AF66 Bezpiecznik 15 A
 AF67 Bezpiecznik 15 A
 AF69 Bezpiecznik 20 A
 AF71 Bezpiecznik 30 A
 B1 Akumulator zapłonowy
 BF46 Bezpiecznik 5 A
 BF54 Bezpiecznik 5 A
 CF43 Bezpiecznik 15 A
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E10 Centralka elektroniczna sterowania ABS 
 E112 Moduł regulacji pompy paliwa
 E3 Komputer pokładowy
 E31 Centralka elektroniczna sterowania dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG
 E40 Centralka elektroniczna sterowania zasilania
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 EF05 Bezpiecznik 125 A
 EF07 Bezpiecznik 100 A
 EF08 Bezpiecznik 175 A
 EF10 Bezpiecznik 100 A
 EF11 Bezpiecznik 60 A
 EF12 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 G1 Alternator
 H10 Świece żarowe
 H55 Nagrzewnica paliwa
 J11 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury
 J12 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury 
 J13 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury
 J14 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury
 M1 Rozrusznik
 M14 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego powietrza z cyfrowym czujnikiem położenia
 M36 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji
 M53 Silnik klapki chłodnicy
 M6 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora
 M70 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji
 N18 Solenoid załączenia sprzęgła i elektrozawór sterowania sprężarką
 N7 Sprężarka wzmacniacza ciśnienia doładowania
 P1 Pompa paliwa
 P28 Moduł pompy płynu chłodzącego EGR
 R15 Przekaźnik przyłącza 15
 R45 Przekaźnik rozrusznika
 R47 Przekaźnik pompy paliwa
 R64 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa
 R87 Przekaźnik główny
 S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
 S16 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa
 S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
 S47 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego
 S49 Czujnik ciśnienia/temperatury oleju
 S50 Czujnik ciśnienia doładowania i temperatury
 S51 Czujnik ciśnienia spalin
 S63 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem 
 S66 Czujnik temperatury spalin za katalizatorem
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S83 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem
 S84 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem
 V12 Elektrozawór EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnieniapaliwa
 V30 Zawór sterujący przepustnicy do spalin
 V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
 V648 Elektrozawór pompy olejowej
 V663 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania
 V701 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia
 X1 Złącze diagnostyczne Pin Funkcja
 A001 Nieokablowany
 A002 Nieokablowany
 A003 Centralka elektroniczna sterowania komputera pokładowego – nieokreślona
 A004 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
 A005 Nieokablowany
 A006 Cewka załączenia sprzęgła i elektrozawór sterowania sprężarką – przełączanie
 A007 Nieokablowany
 A008 Nieokablowany
 A009 Nieokablowany
 A010 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A011 Elektrozawór EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie 5 V
 A012 Moduł regulacji pompy paliwowej – przełączanie
 A013 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
 A014 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A015 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia – sygnał
 A016 Sprężarka wzmocnienia ciśnienia doładowania – zasilanie +5 V
 A017 Nieokablowany
 A018 Nieokablowany
 A019 Nieokablowany
 A020 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia – masa
 A021 Nieokablowany
 A022 Nieokablowany
 A023 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – masa
 A024 Nieokablowany
 A025 Nieokablowany
 A026 Nieokablowany
 A027 Przekaźnik rozrusznika – zasilanie +12 V
 A028 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – masa
 A029 Cyfrowy miernik masy powietrza – zasilanie +5 V
 A030 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 A031 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A032 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – sygnał
 A033 Nieokablowany
 A034 Nieokablowany
 A035 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
 A036 Nieokablowany
 A037 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
 A038 Nieokablowany
 A039 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A040 Nieokablowany
 A041 Nieokablowany
 A042 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
 A043 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 A044 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia – zasilanie +5 V
 A045 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
 A046 Nieokablowany
 A047 Czujnik ciśnienia i temperatury oleju – zasilanie +5 V
 A048 Czujnik ciśnienia spalin – zasilanie +5 V
 A049 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A050 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – masa
 A051 Nieokablowany
 A052 Nieokablowany
 A053 Nieokablowany
 A054 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – masa
 A055 Nieokablowany
 A056 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – masa
 A057 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A058 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – masa
 A059 Nieokablowany
 A060 Nieokablowany
 A061 Nieokablowany
 A062 Nieokablowany
 A063 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 A064 Nieokablowany
 A065 Centralka elektroniczna sterowania silnika – nieokreślona
 A066 Nieokablowany
 A067 Nieokablowany
 A068 Nieokablowany
 A069 Nieokablowany
 A070 Nieokablowany
 A071 Nieokablowany
 A072 Nieokablowany
 A073 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN L
 A074 Sprężarka wzmocnienia ciśnienia doładowania – masa
 A075 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał linii cyfrowej
 A076 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN L
 A077 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A078 Nieokablowany
 A079 Nieokablowany
 A080 Nieokablowany
 A081 Nieokablowany
 A082 Nieokablowany
 A083 Cewka załączenia sprzęgła i elektrozawór sterowania sprężarką – sterowanie PWM
 A084 Nieokablowany
 A085 Nieokablowany
 A086 Nieokablowany
 A087 Elektrozawór wzmocnienia ciśnienia doładowania z cyfrowym czujnikiem położenia – sterowanie PWM
 A088 Nieokablowany
 A089 Nieokablowany
 A090 Nieokablowany
 A091 Nieokablowany
 A092 Centralka elektroniczna sterowania silnika – CAN Sygnał H
 A093 Centralka elektroniczna sterowania dwusprzęgłowej skrzyni biegów DSG – nieokreślona
 A094 Silnik klapki chłodnicy – sygnał linii cyfrowej
 A095 Centralka elektroniczna sterowania silnika – CAN Sygnał H
 A096 Nieokablowany
 A097 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A098 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A099 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A100 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A101 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A102 Nieokablowany
 A103 Nieokablowany
 B001 Nieokablowany
 B002 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 B003 Nieokablowany
 B004 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 B005 Nieokablowany
 B006 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 B007 Nieokablowany
 B008 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 B009 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – masa
 B010 Nieokablowany
 B011 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – masa
 B012 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał temperatury
 B013 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B014 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – sygnał
 B015 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sygnał
 B016 Nieokablowany
 B017 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 B018 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – masa
 B019 Cyfrowy miernik masy powietrza – masa
 B020 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
 B021 Czujnik prędkości efektu Halla – masa
 B022 Czujnik temperatury i ciśnienia oleju – masa
 B023 Czujnik rozrządu Halla – masa
 B024 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – sygnał
 B025 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – masa
 B026 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – sygnał
 B027 Czujnik ciśnienia spalin – sygnał
 B028 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał temperatury
 B029 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał
 B030 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
 B031 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał linii cyfrowej
 B032 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B033 Czujnik temperatury i ciśnienia oleju – sygnał
 B034 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B035 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – zasilanie +5 V
 B036 Czujnik liczby obrotów efektu Halla – zasilanie +5 V
 B037 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – zasilanie +5 V
 B038 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
 B039 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B040 Silnik zaworu przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B041 Nieokablowany
 B042 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B043 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B044 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – masa
 B045 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego – masa
 B046 Nieokablowany
 B047 Czujnik ciśnienia spalin – masa
 B048 Nieokablowany
 B049 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – masa
 B050 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sygnał temperatury
 B051 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sygnał temperatury
 B052 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sygnał temperatury
 B053 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – masa
 B054 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiemciśnienia i temperatury – sygnał temperatur
 B055 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzatora – sterowanie PWM
 B056 Nieokablowany
 B057 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
 B058 Elektrozawór pompy olejowej – sterowanie PWM
 B059 Nieokablowany
 B060 Nieokablowany
 B061 Nieokablowany
 B062 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B063 Nieokablowany
 B064 Nieokablowany
 B065 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
 B066 Zawór sterujący przepustnicy do spalin – sterowanie PWM
 B067 Nieokablowany
 B068 Moduł pompy płynu chłodzącego EGR – sterowanie PWM
 B069 Nieokablowany
 B070 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
 B071 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B072 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – sterowanie PWM
 B073 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – masa
 B074 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
 B075 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – masa
 B076 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B077 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B078 Moduł silniczka regulacji zmiennej geometrii turbiny z czujnikiem pozycji – masa
 B079 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną niską
 B080 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną wysoką
 B081 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
 B082 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B083 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – masa
 B084 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną niską
 B085 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną wysoką
 B086 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – aktywacja
 B087 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa – masa
 B088 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterowanie PWM
 B089 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną wysoką
 B090 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną niską
 B091 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – aktywacja
 B092 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
 B093 Elektrozawór regulacji przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – zasilanie +12 V
 B094 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną wysoką
 B095 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 na wspólnej szynie z czujnikiem ciśnienia i temperatury – sterowanie stroną niską

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Volvo XC 90 II
Schemat elektryczny Volvo XC 90 II
Schemat elektryczny Volvo XC 90 II

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Burza 1 ponad rok temu Kto w takim aucie ma problem z bezpiecznikami
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony