Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  15.07.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Volvo S80 II 2.0 D3

Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że ułatwi on Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie nowoczesnych pojazdów.


Legenda elementów  – wtrysk, diesel

Samochody osobowe/VOLVO/S80 II [06>] /2.0 D3/Sedan 3-bryłowy/D 5204 T2 (120 kW)/[--/10>--/11]
Siemens/SID 206/-/[--/10>]/-

 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E3 Komputer pokładowy
 E98 Wtyczka modułu kluczyka elektronicznego
 F1 Bezpiecznik 50 A
 F17 Bezpiecznik 20 A
 F2 Bezpiecznik 50 A
 F20 Bezpiecznik 10 A
 F27 Bezpiecznik 5 A
 F28 Bezpiecznik 5 A
 F30 Bezpiecznik 10 A
 F32 Bezpiecznik 15 A
 F33 Bezpiecznik 5 A
 F34 Bezpiecznik 30 A
 F35 Bezpiecznik 10 A
 F36 Bezpiecznik 15 A
 F37 Bezpiecznik 10 A
 F4 Bezpiecznik 7.5 A
 F42 Bezpiecznik 60 A
 F43 Bezpiecznik 80 A
 G1 Alternator
 H10 Świece żarowe
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 I2 Wyłącznik pedału hamulca
 I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
 J251 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej
 J252 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej
 J253 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej
 J254 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej
 M1 Rozrusznik
 M6 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora
 M93 Silniczek zaworu EGR z potencjometrem
 N21 Magnes załączenia sprzęgła sprężarki z przełącznikiem ciśnienia chłodziwa
 PF1 Bezpiecznik 150 A
 PF2 Bezpiecznik 150 A
 R15 Przekaźnik przyłącza 15
 R17 Przekaźnik termorozrusznika
 R36 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki
 R45 Przekaźnik rozrusznika
 R87 Przekaźnik główny
 S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
 S128 Czujnik temperatury powietrza zew.
 S149 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny
 S15  Potencjometr pedału sprzęgła
 S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
 S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S192 Czujnik ciśnienia doładowania
 S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
 S59 Czujnik temperatury powietrza dolotowego
 S60 Czujnik temperatury paliwa
 S63 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem
 S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S9 Potencjometr przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego
 V14 Elektrozawór pneumatyczny EGR
 V22 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem
 V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
 V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
 X1 Złącze diagnostyczne
 X11 Komputer pokładowy skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki

Pin – Funkcja
 A01 Potencjometr przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego – masa
 A02 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 A03 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 A04 Nieokablowany
 A05 Nieokablowany
 A06 Nieokablowany
 A07 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterownik PWM
 A08 Nieokablowany
 A09 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A10 Czujnik temperatury powietrza dolotowego – sygnał
 A11 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora – sterowanie PWM
 A12 Przekaźnik świec żarowych – aktywacja potencjałem ujemnym
 A13 Nieokablowany
 A14 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki – aktywacja ujemna
 A15 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa pod niskim ciśnieniem – sterownik PWM
 A16 Nieokablowany
 A17 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
 A18 Cyfrowy miernik masy powietrza – uziemienie
 A19 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie
 A20 Czujnik temperatury powietrza dolotowego – masa
 A21 Potencjometr przepustnicy kolektora ssącego – zasilanie +5 V
 A22 Nieokablowany
 A23 Nieokablowany
 A24 Nieokablowany
 A25 ECU sterowania silnika – CAN Sygnał H
 A26 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 A27 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 A28 Potencjometr przepustnicy kolektora ssącego – sygnał
 A29 Nieokablowany
 A30 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
 A31 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A32 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B01 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
 B02 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny – zasilanie +5 V
 B03 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 B04 Nieokablowany
 B05 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 B06 Nieokablowany
 B07 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
 B08 Czujnik temperatury paliwa – masa
 B09 Nieokablowany
 B10 Przekaźnik silniczka zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym
 B11 EGR zespół silniczka zaworu z potencjometrem – sterowanie PWM
 B12 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny – sterownik PWM
 B13 Nieokablowany
 B14 Nieokablowany
 B15 Czujnik prędkości efektu Halla – uziemienie
 B16 Zespół silniczka zaworu EGR z potencjometrem – sygnał
 B17 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
 B18 Czujnik ciśnienia doładowania – masa
 B19 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – masa
 B20 Czujnik temperatury powietrza zewnętrznego – masa
 B21 Nieokablowany
 B22 Przekaźnik silniczka rozrusznika – zasilanie +12 V
 B23 EGR zespół silniczka zaworu z potencjometrem – sterowanie PWM
 B24 Zawór pneumatyczny EGR – sterownik PWM
 B25 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – masa
 B26 Nieokablowany
 B27 Czujnik położenia turbiny o zmiennej geometrii – masa
 B28 Zespół silniczka zaworu EGR z potencjometrem – masa
 B29 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
 B30 Nieokablowany
 B31 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
 B32 Nieokablowany
 B33 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – uziemienie
 B34 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
 B35 Nieokablowany
 B36 Nieokablowany
 B37 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
 B38 Czujnik położenia turbiny o zmiennej geometrii – sygnał
 B39 Czujnik ciśnienia turbodoładowania – zasilanie +5 V
 B40 Zespół silniczka zaworu EGR z potencjometrem – zasilanie +5 V
 B41 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 B42 Nieokablowany
 B43 Nieokablowany
 B44 Czujnik liczby obrotów efektu Halla – zasilanie +5 V
 B45 Czujnik temperatury powietrza zew. – sygnał
 B46 Alternator – cyfrowy sygnał linii
 B47 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B48 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C01 Nieokablowany
 C02 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
 C03 Nieokablowany
 C04 Nieokablowany
 C05 Nieokablowany
 C06 Nieokablowany
 C07 Nieokablowany
 C08 Nieokablowany
 C09 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie
 C10 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie
 C11 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem po wysokiej stronie, cylinder nr 4
 C12 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem po niskiej stronie, cylinder nr 4
 C13 Czujnik z efektem Halla – zasilanie +5 V
 C14 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – ziemia
 C15 Czujnik rozrządu Halla – masa
 C16 Nieokablowany
 C17 Nieokablowany
 C18 Nieokablowany
 C19 Nieokablowany
 C20 Nieokablowany
 C21 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C22 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie
 C23 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem po wysokiej stronie, cylinder nr 3
 C24 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem po niskiej stronie, cylinder nr 3
 C25 Nieokablowany
 C26 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego - sygnał
 C27 Nieokablowany
 C28 Nieokablowany
 C29 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
 C30 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
 C31 Nieokablowany
 C32 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 C33 Nieokablowany
 C34 Nieokablowany
 C35 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem po wysokiej stronie, cylinder nr 2
 C36 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem po niskiej stronie, cylinder nr 2
 C37 Nieokablowany
 C38 ECU sterowania silnikiem – niezdefiniowane
 C39 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 C40 Nieokablowany
 C41 Nieokablowany
 C42 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
 C43 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
 C44 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie
 C45 Nieokablowany
 C46 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C47 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem po wysokiej stronie, cylinder nr 1
 C48 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem po niskiej stronie, cylinder nr 1

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony