Ford Transit to platforma, która często wykorzystywana jest we flotach oraz w pojazdach do zadań specjalnych. W oparciu o ten model współpracująca z Ford Polska firma Rhino przygotowała mobilny warsztat wykorzystując do tego celu produkowane przez siebie akcesoria.
Prezentowany Ford Transit powstał w oparciu o wersję VAN L3H2. Pod jego maską znajduje się silnik 2.0 EcoBlue o mocy 170 KM, a napęd przekazywany jest na koła przednie za pomocą automatycznej skrzyni biegów.
Przygotowana przez Rhino strefa techniczna Forda Transita dostępna jest o strony tylnych oraz bocznych drzwi. Te ostatnie zostały dodatkowo wyposażone w automatycznie chowany stopnień, który ułatwia wchodzenie. W tej części samochodu znalazła się zabudowa modułowa stanowiąca przykład wyposażenia mobilnego warsztatu.
Oferowana przez firmę Rhino zabudowa modułowa to wytrzymały i jednocześnie lekki system regałów. Jego wysokość i długość są tak zaprojektowane, aby zmaksymalizować potencjał Transita oraz jego przestrzeni ładunkowej. Dzięki panelom bocznym i półkom wykonanym z malowanej proszkowo stali, konstrukcja zabudowy jest wytrzymała i stabilna. System składa się między innymi z szafek – wolnostojące idealnie nadają się do zabezpieczenia większych rzeczy podczas transportu, a mniejsze – w zależności od wybranej opcji – mogą być umieszczane są w modułach. Dostępne w wielu odmianach zatrzaskiwane szuflady posiadają eleganckie aluminiowe fronty i solidne uchwyty pełnej szerokości. Centralnym elementem zabudowy jest stół warsztatowy, którego szerokie możliwości konfiguracyjne tworzą idealną przestrzeń roboczą.
Na dachu prezentowanego Forda Transita został zamontowany kosz dachowy KammRack wyposażony w belki poprzeczne o aerodynamicznym profilu i aerodynamiczne noski, które minimalizują poziom hałasu powodowany szumem powietrza. Sama rolka ładunkowa została wykonana z anodyzowanego aluminium. Na dachu został dodatkowo zamontowany podest.
Fot. Ford
Komentarze (1)