Würth Polska posiada sieć sklepów stacjonarnych, rozmieszczonych na terenie całego kraju. Ich liczba z roku na rok sukcesywnie wzrasta. W samym grudniu sieć powiększyła się o dwa nowe obiekty – w Kaliszu i Gliwicach. Würth Polska stawia także na rozwój e-biznesu. Na koniec 2017 roku firma posiada więc 26 sklepów stacjonarnych i rozbudowany sklep internetowy.
Würth Polska to dostawca ponad 125 tys. produktów, rozwiązań i patentów dla profesjonalistów z różnych branż. W swojej ofercie posiada chemię techniczną i przemysłową, narzędzia ręczne, akcesoria samochodowe, wkręty do drewna, elektronarzędzia, technikę zamocowań, pneumonarzędzia, produkty do obróbki skrawaniem, elementy złączne, akcesoria meblowe oraz produkty BHP.
Firma posiada obecnie 26 sklepów stacjonarnych, a ich liczba sukcesywnie wzrasta. – Systematycznie rozwijamy sieć sklepów w całej Polsce, by być jeszcze bliżej klientów. Zależy nam, aby głównym argumentem przemawiającym na rzecz konkretnego sklepu była wygoda naszych klientów i bliskość od ich miejsca pracy. Jest to działanie zgodne z naszym hasłem „Blisko. Bliżej. Würth" – mówi Michał Osipiak, specjalista ds. marketingu sklepów Würth Polska.
W samym grudniu 2017 sieć powiększyła się o dwa nowe obiekty – w Kaliszu i Gliwicach. To pierwsze sklepy Würth Polska w tych miejscowościach.
– W Gliwicach otworzyliśmy sklep, który ma ponad 200 m kw. powierzchni sprzedaży. To pozwala na prezentację szerokiego asortymentu Würth Polska dostępnego od ręki i na komfortowe zakupy dla wszystkich klientów – wyjaśnia Michał Osipiak, specjalista ds. marketingu sklepów Würth Polska. – Obecnie sklep w Gliwicach prowadzi sprzedaż w godz. 8-16. Od stycznia 2018 w godz. 7-17 – dodaje Michał Osipiak.
Firma zapowiada, że w pierwszym kwartale 2018 planuje również organizację Dnia Otwartego w nowo powstałym sklepie w tej miejscowości.
– Dzień Otwarty to święto nie tylko firmy Würth Polska, ale również wszystkich naszych obecnych i potencjalnych klientów. Właśnie dlatego podczas takiego wydarzenia na wszystkich odwiedzających będą czekać liczne promocje, porady ekspertów, a także szkolenia i pokazy produktów. O szczegółach poinformujemy już wkrótce – mówi Michał Osipiak.
Koncern sprzedaje swoje produkty również za pomocą rozbudowanego sklepu internetowego www.wurth.pl . Centrala firmy i nowoczesne centrum logistyczne o powierzchni niemal 5000 m kw. znajdują się w Warszawie. Würth Polska prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.
Komentarze (2)