Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

10-lecie fabryki Delphi

Fabryka systemów wymiany ciepła Delphi w Ostrowie Wielkopolskim obchodzi swoje 10-lecie. Od roku 1996 zakład przeszedł prawdziwą rewolucję i dziś jest konkurencyjnym pod względem kosztów liderem technologii wymienników ciepła. Mająca perspektywy dalszego wzrostu fabryka dostarcza swoje produkty szerokiej gamie odbiorców. Zakład Delphi w Ostrowie, który powstał w roku 1996 po przejęciu Zakładów Sprzętu Mechanicznego, największego polskiego producenta samochodowych chłodnic i grzejników, zatrudnia dziś 850 pracowników. Od czasu przejęcia przez Delphi, zakres produkcji zmienił się znacznie. Dziś fabryka wytwarza moduły chłodzenia silnika (CRFM), moduły klimatyzacji (HVAC), chłodnice, grzejniki, skraplacze, chłodnice powietrza doładowanego.

Produkty fabryki Delphi w Ostrowie montowane są w modelach samochodów takich marek, jak: Opel, VW (w tym Audi i Porsche), Renault, Saab oraz Daewoo. We współpracy z włoskim oddziałem Delphi Diavia zakład dostarcza swoje wyroby dla Lamborghini, Ferrari oraz Maserati. Ważnym klientem jest również rynek części zamiennych.
- W ostrowskim zakładzie Delphi mamy grupę inżynierów, którzy zajmują się projektowaniem i testowaniem wymienników ciepła – mówi Dariusz Adamek, dyrektor fabryki Delphi w Ostrowie. – To oni są źródłem innowacyjnych rozwiązań. W ciągu ostatnich trzech lat nasi inżynierowie zgłosili już ponad 25 patentów. Zakład chce być dobrym sąsiadem dla lokalnej społeczności i dlatego uczestniczy w jej życiu. Jeden z ostatnich przykładów może stanowić udział w zakupie urządzenia wspomagającego ratowanie życia dla lokalnego szpitala. Zakład jest certyfikowany zarówno jakościowo (ISO/TS 16949), jak i środowiskowo (ISO 14001). Jest także dumny z tzw. zielonych procesów, co oznacza, że jego działalność jest naprawdę przyjazna dla środowiska. W ramach koncernu Delphi ostrowska fabryka została wyróżniona za dostawy na najwyższym poziomie oraz brak reklamacji ze strony klienta. W bardzo wymagającej branży motoryzacyjnej są to najważniejsze wyznaczniki sukcesu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony