Marka Continental, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie marek, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.
Superbrands, międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 87 krajach świata, w listopadzie wyłoniła najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne na polskim rynku marki. Po raz pierwszy w historii tytuły Superbrands przyznawali wyłącznie konsumenci. Continental, producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, otrzymał tytuł Superbrands 2018 w kategorii „motoryzacja – opony i części samochodowe”.
- Od początku istnienia Continental w Polsce, czyli od ponad 20 lat, dostarczamy na rynek doskonałe opony i zaawanasowane technologicznie rozwiązania, które czynią jazdę samochodem bardziej komfortową i bezpieczniejszą. Cieszy nas, że są one doceniane nie tylko przez specjalistów branżowych, ale przede wszystkim klientów, którzy potrafią być bardzo surowi w swoich ocenach. Dziękujemy wszystkich konsumentom za zaufanie i tak pozytywną ocenę marki Continental - mówi Ewa Ostapczuk-Wasilewska z Continental Opony Polska.
Badanie przeprowadzane przez Superbrands jest największym badaniem siły marki w Polsce. W tej edycji o opinie zapytano ponad 10000 konsumentów i łącznie przebadano blisko 2000 marek. Kluczowym czynnikiem, który decydował o przyznaniu wyróżnień, był indeks siły marki. Szacuje się go na podstawie różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki.
O silnej pozycji oraz renomie marki Continental świadczą nie tylko wyniki badania Superbrands, ale także opinie ekspertów. Od 10 lat opony Continental otrzymują najlepsze oceny niemal w każdym liczącym się teście ogumienia. Ponad 700 rekomendacji niezależnych instytucji i magazynów branżowych dowodzą, że produkty tego wiodącego dostawcy dla branży motoryzacyjnej zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfort jazdy i właściwości jezdne, a także sprawdzają się nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych. Nie dziwi zatem fakt, że marka jest jedną z najczęściej wybieranych przez producentów aut w Europie – obecnie niemal co trzeci samochód wytwarzany na starym kontynencie opuszcza fabrykę na oponach Continental.
Komentarze (0)