Motortec Automechanika Madrid 2019 – to tu przedstawiono sobie obu przedsiębiorców. Po wymianie uprzejmości Michaelem Saitowem i Wiesławem Rutką zawładnęła jedna myśl: nasze firmy to tak odległe światy, więc nic tylko… zarobić okrągły milion. Tyre24 i Master-Sport spaja dziś strategiczna współpraca. News ten ogłaszamy jako pierwsi!
Od pierwszego spotkania w Madrycie minęło sporo czasu. Okazuje się, że przez cały czas trwały analizy i badania rynku na produkty Master-Sport, który będzie jedynym polskim dostawcą na platformie Tyre24. By ten sprostał obietnicy dla kupujących: części zamówione do 18:00 już nazajutrz w warsztacie.
Ta prędkość dostawy jest możliwa dzięki połączeniu wspólnych możliwości, Tyre24 i Master-Sport.
– Ogłaszamy wspólnie wspaniały projekt! – rozpoczyna Michael Saitow, dyrektor generalny i założyciel Saitow AG, firmy, która stoi za platforma zakupową Tyre24. – Od madryckiej Automechaniki doszliśmy do wniosku – Master-Sport jest producentem, a to już połowa sukcesu, bo łącząc siły, możemy być nawet o połowę tańsi od podobnych ofert na rynku e-commerce. Druga połowa sukcesu to wolta, bo my dotychczas współpracowaliśmy tylko z dystrybutorami części mogącymi się pochwalić dużym doświadczeniem na rynku e-zakupów.
Master-Sport – grupa produkcyjno-dystrybucyjna, która specjalizuje się w projektowaniu i produkcji części zamiennych oraz posiada centrum logistyczne zlokalizowane w Polsce. To zupełnie nowa sytuacja dla producenta, który od 25 lat rozwijał myśl technologiczną.
W pierwszym etapie 1000 pozycji Master-Sport zyska status rekomendowanych na platformie zakupowej Tyre24. Oczywiście liczba ta będzie powiększona w niedługim czasie. Master-Sport to części do zawieszenia, filtry i hamulce… W sumie 15 000 referencji. Docelowo wszystkie z dostawą już nazajutrz w warsztacie. Porozumienie o współpracy to absolutnie nowa jakość na platformie Tyre24.
– Swoją drogą czasy pandemii tylko przyspieszyły decyzję o połączeniu wysiłków naszych firm – że przyszłość to zakupy online – dowodzi Wiesław Rutka, prezes i udziałowiec Master-Sport. – Przyszłość to transakcje połączone z usługą, gdy mowa o branży aftermarket. Podkreślmy, że debiut współpracy to absolutnie nowa jakość na platformie Tyre24. Otóż nigdy dotychczas w branży automotive nie oferowano tak błyskawicznej reakcji na decyzje zakupowe.
Z obopólnym, wieloletnim doświadczeniem firm, współpraca zapowiada wiele sukcesów. Dość powiedzieć, że ogumienie i części samochodowe na Tyre24 łączą dziś 2000 oferentów z 40 tysiącami nabywców. Dostawców z warsztatami samochodowymi. Rokroczny wolumen obrotów przekracza już grubo 1 mld euro. Tyre24 obecnie może pochwalić się bardzo szybkim wzrostem, który zajmuje 3 % rynku niemieckiego części zamiennych, w porównaniu do największego hurtownika w Niemczech, który posiada 6% rynku, i zdaje się, że szybki wzrost Tyre24 utrzyma się przez najbliższy czas.
Na terenach Business Park Sauerwiesen 2 Technology Park w Kaiserslautern ponad 100 programistów Saitow AG dba, by najlepsze algorytmy gwarantowały zakupy w najlepszej cenie. Na najlepszych warunkach logistycznych. Rekomendując ogumienie w najlepszej jakości. Także części zamienne typu fast-fit, jak tarcze i klocki hamulcowe, elementy układów zawieszenia, filtry.
Świetny produkt, świetna cena, najszybsza dostawa
Master-Sport otrzyma dostęp do wielu warsztatów korzystających z platformy jak i również produkty będą polecane przez platformę Tyre24. Rekomendacja ta jest swoistą strategią marketingową, która ma na celu zwrócenie uwagi klienta Tyre24 na świetny produkt Master-Sport oraz powiązany z nim tryb ekspresowej dostawy, co w efekcie pozwoli wzmocnić pozycje marki na rynku niemieckim oraz w innych krajach Europy.
Tu wreszcie ciekawostka. Z porozumieniem łączy się pewna anegdota. Panowie po raz pierwszy mieli okazję spotkać się w Madrycie na targach, przez przypadek. Prezes i udziałowiec Master-Sport rozpocząć miał wtedy rozmowę od żartobliwego pytania: „Jak zarobić milion euro w ciągu roku?”. Dziś wydaje się bardzo prawdopodobne, że współpraca dwóch dżentelmenów ma wszelkie szanse sięgnąć po dużo więcej na rynku aftermarket.
Komentarze (0)