Nowy showroom marki, należący do Grupy Cichy-Zasada, jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w designerskim biurowcu Posejdon. Klienci marki mogą na miejscu skorzystać z pomocy doświadczonych doradców oraz szeregu multimedialnych rozwiązań, ułatwiających poznanie poszczególnych modeli czy konfigurację swojego unikatowego egzemplarza.
ŠKODA inwestuje w najnowsze technologie i digitalizację nie tylko w samochodach, ale także w salonach, odpowiadając tym samym na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz wyznaczając kierunek na rynku dealerskim w Polsce.
Nowy ŠKODA City Store w Szczecinie znajduje się przy ul. Plac Brama Portowa 1, w biurowcu „Posejdon", który jest umiejscowiony w samym sercu miasta, to nowocześnie zaaranżowany open space, w którym położono mocny nacisk na swobodną atmosferę, a także innowacyjne i nowatorskie
podejście do prezentacji i sprzedaży samochodów. Każda wizyta w placówce zaczyna się od filiżanki kawy, która płynnie przechodzi w rozmowę i prezentację gamy modelowej ŠKODY przez doświadczonych ekspertów.
Na miejscu klient ma dostęp do szeregu multimediów. Przy każdym samochodzie dostępny jest tablet z pełną specyfikacją danego modelu, a w centralnej części salonu znajduje się multimedialny stół z dużym ekranem - dzięki temu można dowolnie skonfigurować auto widząc efekty zmian „na żywo". Na miejscu można też umówić się na jazdę testową jednym z dostępnych pojazdów.
- Jesteśmy świadkami momentu przełomowego w dziejach przemysłu samochodowego. Wkraczamy w fazę, w której dominującą rolę odgrywa digitalizacja, usługi online oraz zindywidualizowane podejście do potrzeb klienta. Nasza filozofia w firmie ŠKODA koncentruje się na tym, aby
być bliżej naszych klientów, jeszcze lepiej poznać ich potrzeby i spełnić ich oczekiwania - komentuje Tomasz Porawski, Dyrektor Marki ŠKODA w Polsce.
Nowy salon ŠKODY należy do Grupy Cichy-Zasada, która prowadzi łącznie już siedem punktów sprzedaży marki w Polsce.
Fot. ŠKODA
Komentarze (0)