Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Konkurs dla Czytelników

Różne rodzaje serwisów powinny prowadzić działania marketingowe dostosowane do produktów, jakie oferują i grup klientów, które obsługują. Inny powinien być marketing ASO, inny warsztatów typu Feu Vert, inny małych lokalnych serwisów. Który z poniższych sposobów na prowadzenie marketingu (tylko jeden sposób!) nie jest wskazany dla polskich autoryzowanych warsztatów?
a) obniżka cen na części dla samochodów w wieku powyżej 4 lat, by przyciągnąć klientów;
b) skupienie się na obsłudze klienta na miejscu, by lepiej wykorzystać jego potencjał;
c) tworzenie ofert dla wyselekcjonowanych grup klientów oraz informowanie ich za pośrednictwem listu lub telefonu;
d) obniżka cen na części dla samochodów w wieku 1-4 lat i reklamowanie tego posunięcia w prasie ogólnopolskiej (reklama opłacana przez centralę danej marki samochodu).


Odpowiedzi na pytanie prosimy przesyłać pocztą do końca września na adres:

Wydawnictwo Goldman
Konkurs ?Marketing?
ul. Piaskowa 3
83-110 Tczew

Wśród nadesłanych listów z prawidłowo podanymi odpowiedziami, rozlosujemy 4 książki ?Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym?, autorstwa Macieja Matczaka.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony