Mercedes-Benz Polska ma powody do dumy – w opublikowanym XVI Badaniu Satysfakcji Dealerów, motoryzacyjny gigant zajął pierwsze miejsce w kategorii samochodów dostawczych. Zwycięski laur wrócił do marki po dwóch latach.
Badanie Satysfakcji Dealerów Samochodowych to niezależny proces, w którym dealerzy mogą ocenić swoją satysfakcję ze współpracy z importerami. Badaniem objęto nie tylko segmenty tzw. osobówek, ale także samochodów dostawczych do 3,5 tony. W kategorii „Satysfakcja dealerów samochodów dostawczych ze współpracy z importerami” pierwsze miejsce zajął Mercedes-Benz Polska z oceną 4,22. To wynik o 0,14 pkt. lepszy niż w ubiegłorocznym badaniu.
– To wyraźny sygnał, że zaangażowanie, jakie wkładamy w naszą codzienną pracę i rozwój marki, przynosi wymierne efekty – mówi Thomas Greipel, Dyrektor Zarządzający Mercedes-Benz Vans (na zdjęciu).
– Docenienie marki w segmencie vanów i to przez dealerów jest dla nas bardzo ważne, bo pokazuje, że odpowiadamy na ich realne potrzeby. Mamy duże plany dla tej kategorii i chcemy się dynamicznie rozwijać. Od 2026 roku wszystkie nowo opracowane samochody dostawcze Mercedes-Benz będą oparte na nowej, innowacyjnej, modułowej i skalowanej architekturze VAN.EA – tłumaczy Thomas Greipel.
Fot. Mercedes-Benz Group AG
Komentarze (0)