Polski oddział Mitsubishi Motors, będący częścią globalnej grupy Astara, wprowadził dla właścicieli samochodów Mitsubishi nową, przydatną funkcję. Ułatwi ona i przyspieszy udzielenie pomocy posiadaczom samochodów spod znaku Trzech Diamentów.
Nowa funkcja o nazwie „Napisz, gdzie jesteś” pomoże właścicielom nowych samochodów Mitsubishi, które zostały zarejestrowane w ciągu ostatnich 5 lat i z tej racji obejmuje je unikatowy na rynku pakiet o nazwie Zobowiązanie serwisowe Mitsubishi. Teraz – dzięki stronie https://napiszgdziejestes.pl/ użytkownicy aut Mitsubishi, którzy potrzebują pomocy na drodze z powodu opisanych powyżej problemów, będą mogli wezwać pomoc także przy pomocy tej witryny – udostępniając na niej swoje dokładne położenie. Ta funkcja pozwala na precyzyjne udostępnienie swojej pozycji na mapie i jest szczególnie przydatna w sytuacji braku zasięgu sieci telefonicznej.
Nowy link będzie także pomocny i wysłany przez konsultanta w sytuacji, gdy klienci nie mogą określić swojej lokalizacji i dzwonią po pomoc. Nie ma tu potrzeby szukania formularza przez stronę www, bo po krótkiej rozmowie telefonicznej link zostanie przesłany przez konsultanta Mitsubishi Assistance Program. Kolejne udogodnienie to fakt, że w przypadku, gdy klient nie umie określić swojej lokalizacji, jest on automatycznie lokalizowany przez system.
Fot. Mitsubishi Motors Corporation
Komentarze (0)