Polski oddział Mitsubishi Motors, reprezentowany przez firmę Astara Poland, został oceniony najwyżej w Europie w obszarze obsługi klienta.
Przeprowadzona przez japońskiego producenta coroczna ewaluacja efektów działalności najważniejszych europejskich dystrybutorów marki wykazała w ostatnim roku fiskalnym, że serwisy i salony w Polsce uzyskały w dziedzinie zadowolenia klientów rezultaty wyraźnie przewyższające średnią w innych krajach europejskich. Złoto w tej rywalizacji zapewniły polskiemu przedstawicielstwu doskonałe wyniki badania satysfakcji klientów z obsługi w sieci dealerskiej Mitsubishi Motors w naszym kraju w roku fiskalnym 2023 (kończącym się 31 marca), jednak już analizy roku kalendarzowego 2023 do grudnia zapowiadały wysokie zadowolenie 90% klientów, którzy znakomicie oceniali i rekomendowali pracę autoryzowanych serwisów i salonów Mitsubishi, przyznając im maksymalne noty.
Rezultaty badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi Motors (CSI) i salonów (SSI) potwierdziły najwyższą jakość pracy zespołów autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors w Polsce, która w tym obszarze wyprzedziła na podium rankingu «Business Excellence Awards» Czechy i Irlandię.
- Od lat systematycznie szkolimy pracowników placówek i badamy zmieniające się potrzeby użytkowników. Dzięki temu możemy oferować oczekiwane przez klientów udogodnienia - darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, serwis door-to-door, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów. Jakość obsługi oraz zaufanie i komfort klientów to najważniejsze cechy wyróżniające markę Mitsubishi Motors - podkreślił Jacek Wichowski, kierownik działu serwisu w Astara Poland.
Komentarze (0)