Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.01.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Q Service Castrol - obietnica spełniona

- Obietnica, którą złożyliśmy Państwu przed rokiem została spełniona. Na koniec 2019 na mapie Polski było 200 serwisów zrzeszonych pod logiem Q Service Castrol. My jednak nie zwalniamy tempa i chcemy, aby nasza sieć była nie tylko najbardziej rozpoznawalną, ale i największą organizacją tego typu. Dlatego nasz cel na rok 2020 to 400 serwisów zrzeszonych pod naszym logiem - mówi Wojciech Twaróg, członek zarządu Inter Cars.

W Hotelu Warszawianka odbyło się „Mistrzowskie Spotkanie”. To spotkanie serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol z przedstawicielami Inter Cars i marki Castrol. Osobom odpowiedzialnym za zarządzaniem tym projektem zależało na tym, aby przedstawić członkom organizacji osiągnięcia, które udało się zrealizować w mijającym roku, a także ogłosić nowe, ambitne plany na rok 2020.

- W Inter Cars zawsze mówimy o partnerstwie i tak też chcemy Was traktować. To Wy jesteście najbliżej klienta, znacie jego potrzeby i potraficie pomóc rozwiązać jego problemy. Dlatego ten projekt jest dla nas taki ważny i właśnie dlatego chcemy rozwijać go jeszcze mocniej - mówił prezes zarządu Inter Cars, Maciej Oleksowicz.

nowością jest powołanie rady sieci w skład, której wchodzi pięciu przedstawicieli. Rada została wybrana na roczną kadencję. Jej przedstawiciele będą mieli bezpośredni wpływ na funkcjonowanie całej organizacji, będąc głosem warsztatów zrzeszonych w tej sieci.

Wspólnie z innymi przedstawicielami serwisów, chcemy być obecni w życiu tej marki. Zależy nam na tym, aby wspólnie z osobami odpowiedzialnymi za rozwój organizacji wyznaczać kierunki rozwoju tego projektu. To dla nas bardzo istotne. Cieszę się, że jesteśmy traktowani na zasadach partnerskich i nasz głos jest dla kogoś ważny - mówił Łukasz Błachowicz, właściciel serwisu carus.pl.

Kampania reklamowa

Zależy na tym, aby sieć Q Service Castrol była jak najlepiej postrzegana wśród klientów naszych serwisów. Dzięki audytowi i jasnym procedurom możemy utrzymać wysoki standard obsługi kierowców, co bezpośrednio przekłada się na ich satysfakcję. Z kolei za pośrednictwem kampanii „Asy Serwisowe” pomagamy warsztatom dotrzeć do nowych klientów. Marka Q Service Castrol jest już obecna w świadomości konsumentów, a my zrobimy wszystko aby ten pozytywny wizerunek pogłębiać – mówi Marta Ciesielska, Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars.

Twarzami akcji „Asy Serwisowe” są Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Obecnie związani są z drużyną Asseco Resovii Rzeszów. Zbigniew Bartman występuje tam na pozycji przyjmującego, z kolei Piotr Gruszka jest jej trenerem. Obaj zawodnicy byli oczywiście obecni podczas spotkania. Podobnie jak ambasador Inter Cars, Bartosz Ostałowski, jedyny profesjonalny kierowca na świecie, który prowadzi bez rąk. Wszyscy oni wzięli udział w sesji pytań. Zgromadzeni mogli dowiedzieć się o sportowcach wielu ciekawych i często nieoczywistych rzeczy.

Rok 2020 dla tego projektu to także dużo nowości, bowiem sieć Q Service Castrol zyskała dwóch silnych partnerów. Są to liderzy rynku i jedni z najważniejszych dostawców firmy Inter Cars – firmy Continental i ZF Aftermarket.

Firma Continental będzie partnerem sieci w zakresie ogumienia. Produkty tego producenta będą dostępne dla klientów warsztatów w atrakcyjnej formie na każdym poziomie cenowym za sprawą obecności trzech marek – Continental, Barum i Semperit. Co ważne, dystrybucja marki Semperit poza Inter Cars dostępna będzie tylko w kanale Car Dealer. Z kolei ZF Aftermarket odpowiedzialny będzie za dostarczenie fachowej wiedzy, dotyczącej nowych technologii  i części zamiennych wykorzystywanych w serwisie samochodów.

Bardzo cieszymy się, że koncept sieci Q Service Castrol rozwija się w tak dynamicznym tempie. Zrzeszenie 200 serwisów w jeden rok robi ogromne wrażenie. Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że od teraz możemy uczestniczyć w życiu tej organizacji jako jej partner. Głęboko wierzę, że przedstawiciele warsztatów bardzo szybko odczują korzyści tej współpracy, m.in. dzięki dostępowi do nowej technologii i szerokiej gamy produktów - mówił Dariusz Wójcik, General Manager Continental
- W tym roku Inter Cars obchodzi jubileusz 30-lecia. Oznacza to, że nasza współpraca trwa już trzy dekady. Cieszymy się, że możemy być obecni w życiu tak ważnego partnera i przekazywać nasze kompetencje. Dołączenie do projektu Q Service Castrol jest potwierdzeniem naszych doskonałych  relacji. Wierzę, że dzięki obecności w tym przedsięwzięciu, będziemy jeszcze bliżej warsztatów - mówi Tomasz Mierzejewski, Key Account Manager ZF Aftermarket.

Media do artykułu

900 warsztatów w sieci w ciągu pięciu lat? Takie plany rozwojowe usłyszeliśmy na spotkaniu poświęconemu współpracy Inter Cars SA i Castrol przy rozwijaniu sieci serwisów Q-Service!

Od teraz to Q Service Castrol! Plany sieci oficjalnie zaprezentowano na spotkaniu zorganizowanym w warsztacie Q Service Castrol Saska Kępa w Warszawie:

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony