W dniach 17-20 lipca na trasie Katowice-Warszawa-Świnoujście odbędzie się 12. edycja kawalkady Ferrari Corsa Baltica – wyjątkowej imprezy, zrzeszającej właścicieli aut Ferrari z całej Polski. Wydarzeniu od pierwszej edycji towarzyszy Shell. Uczestnicy, jak co roku, będą mogli zatankować na trasie paliwo Shell V-Power Racing.
W tegorocznej kawalkadzie weźmie udział 30 samochodów, wyłonionych z kilkudziesięciu zgłoszeń. Kierowcy wyruszą z Katowic i z Warszawy, połączą się po drodze i pojadą aż do Świnoujścia, gdzie odbędzie się finał imprezy. Poza wyścigiem na uczestników czeka szereg atrakcji.
Jednym ze stałych elementów Ferrari Corsa Baltica jest główne partnerstwo Shell. Jak co roku uczestnicy będą mogli zatankować paliwo Shell V-Power Racing na trasie. To paliwo premium zawiera najwyższą liczbę oktanów, co pomaga zwiększać moc i wydajność silnika, dzięki bardziej kontrolowanemu procesowi spalania. Shell V-Power Racing używane przez zespół F1 Scuderia Ferrari składa się w 99% z tych samych składników co paliwa Shell V-Power dostępne dla klientów na stacjach paliw.
Podczas tegorocznej edycji na trasie przejazdu kierowcy odwiedzą wyznaczone stacje Shell, na których będą mogli zatankować auta i zrelaksować się. W tym roku kawalkada odwiedzi stacje Shell w Kuśniu, Rzędziwojowicach, Oleśnicy, Głogowie, Gorzyniu, Żdżarach.
Paliwa Shell V-Power to jedyna rodzina paliw współtworzona i polecana przez najlepsze marki motoryzacyjne, do których należą Scuderia Ferrari oraz BMW M. Ich ulepszona formuła czyści aż do 100% kluczowych części silnika i przywraca aż do 100% jego osiągów , . Pomaga także usuwać i chronić przed zgromadzeniem się osadów na kluczowych elementach układu paliwowego, dodatkowo poprawia oszczędność paliwa w silniku samochodu . Aby zapewnić najwyższą jakość, formuła paliwa premium Shell V-Power jest poddawana regularnej weryfikacji.
Globalna współpraca Shell ze Scuderia Ferrari należy do najbardziej udanych i rozpoznawalnych partnerstw w Formule 1, a innowacje, będące efektami współpracy na torze wyścigowym, są wykorzystywane do opracowywania lepszych produktów dla klientów Shell na całym świecie.
W Polsce Shell operuje 457 stacjami oferujących pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa przez myjnie po pełną ofertę kawową i gastronomiczną Shell Café. Klienci Shell mogą korzystać też z atrakcyjnego programu lojalnościowego Shell ClubSmart, dzięki któremu mogą otrzymywać dodatkowe korzyści i atrakcyjne nagrody.
Fot. Shell Polska
Komentarze (0)