W tegorocznej edycji prestiżowego plebiscytu „Laur Konsumenta” marka Shell Helix po raz kolejny zdobyła złoty Laur. Wyróżnienie potwierdza pozycję rynkowego lidera Shell Helix w kategorii olejów silnikowych i środków smarnych w Polsce, ponieważ marka zdobyła godło dziesiąty raz z rzędu!
Tegoroczny złoty Laur to już 18. wyróżnienie z serii Laur Konsumenta przyznane Shell Helix. Marka konsekwentnie utrzymuje swoją wiodącą pozycję, stawiając na najwyższą jakość i zaufanie swoich klientów.
Nagroda Laur Konsumenta to jedno z najbardziej cenionych wyróżnień na polskim rynku. Wyjątkowość tytułu polega na tym, że jest on przyznawany przez samych konsumentów, którzy wyrażają swoje opinie w ogólnokrajowym sondażu. Organizatorzy zgromadzili dane przy wykorzystaniu różnorodnych kanałów, w tym sondowania telefonicznego i internetowego, zauważając przy tym wzrost liczby głosów oddanych w plebiscycie. Dzięki temu konkurs jeszcze bardziej precyzyjnie odzwierciedla preferencje polskich konsumentów. Ankietowani mają możliwość spontanicznego wskazania marek, które wyróżniają się jakością i popularnością. W tegorocznej edycji, obejmującej już ponad 600 kategorii produktów i usług, marka Shell Helix uzyskała aż 30% głosów w swojej kategorii.
- Cieszymy się, że polskim kierowcom marka Shell Helix kojarzy się z najwyższą jakością i po raz kolejny uznali produkty z tej gamy za najlepsze wśród olejów silnikowych. To wyróżnienie ma dla nas szczególną wartość, bo pochodzi od naszych klientów, których zaufanie jest fundamentem naszej działalności. Dziesiąty złoty Laur w naszej kolekcji to nie tylko powód do dumy, ale także motywacja do dalszego rozwijania naszej oferty w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku - podkreśla Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
Fot. Shell
Komentarze (0)