Q Service Castrol to jedna z najświeższych pozycji na warsztatowej mapie Polski. - W związku z jej rosnącą pozycją, przedstawiciele sieci postanowili zaprezentować plany rozwoju marki i jej ekspansji na krajowym rynku - czytamy w komunikacie Inter Cars.
Dziś w Warszawie odbędzie się oficjalna prezentacja. Przedstawiciele obu marek - Q Service i Castrol, a także zarząd Inter Cars SA, zaprezentują wizję rozwoju marki w Polsce. Szczegóły wkrótce.
Pierwszą i najbardziej widoczną zmianą, która została wdrożona w sieci, jest wprowadzenie zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej. Składa się na nią nowe logo Q Service, będące ewolucją dotychczasowego emblematu sieci, logotypu marki Castrol oraz nazwy własnej warsztatu. Zmienił się również wygląd samych obiektów – oznakowanie, jasne i czytelne piktogramy. Wizualizacja obiektów przewiduje również obecność logotypu światowego lidera w zakresie produkcji środków smarnych – firmy Castrol.
- Serwisy samochodowe, które przystępują do sieci otrzymują dostęp do rozwiązań biznesowych wspierających rozwój warsztatu oraz wiedzy i najnowszych technologii. To jasny przekaz, że Q Service Castrol przez najbliższe lata będzie wyznaczał trendy wśród niezależnych warsztatów - podaje Inter Cars.
Q Service to sieć niezależnych warsztatów samochodowych, której właścicielem jest Inter Cars SA. Działa od 20 lat. Castrol to partner strategiczny sieci Q Service i jeden z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych . Firma dostarcza oleje silnikowe dostosowane niemal do każdego rodzaju pojazdów, a zaawansowane rozwiązania stosowane w olejach silnikowych Castrol tworzone są w centrach technologicznych na całym świecie. Castrol współpracuje ściśle z producentami samochodów, warsztatami niezależnymi i autoryzowanymi oraz wspiera motorsport.
Komentarze (0)