Firma UFI Filters, światowy lider w technologii filtracji i zarządzania termicznego, przedstawia po raz pierwszy online całą Grupę na stronie korporacyjnej www.ufifilters.com, oraz wzmacnia obecność na rynku dzięki nowej stylistyce witryn i katalogów produktów aftermarketowych swoich marek UFI i SOFIMA w serwisach: www.ufi-aftermarket.com i www.sofima-aftermarket.com. Pierwsza strona dostarcza szczegółowych informacji na temat międzynarodowej działalności Grupy UFI, a dwie pozostałe oferują kompleksowy dostęp do produktów w całym asortymencie marek.
Nowe interaktywne aplikacje webowe www.ufi-aftermarket.com/webapp i www.sofima-aftermarket.com/webapp są wyróżniającymi się elementami wizualnymi tworzącymi wyjątkowy charakter witryn. Dwie dynamiczne i wielojęzyczne aplikacje w zakładce „Quiz" pozwalają użytkownikom sprawdzić wiedzę na temat jakości i technologii produktów na rynkach OEM i aftermarket.
Strona Grupy, www.ufifilters.com, charakteryzuje się nowoczesną, przykuwającą uwagę grafiką i jest łatwa w użytkowaniu na komputerach stacjonarnych, na urządzeniach mobilnych i tabletach.
Oprócz wyróżnienia takich danych statystycznych dotyczących UFI jak: 14 zakładów produkcyjnych, ponad 4000 pracowników w 16 krajach i 120 wyspecjalizowanych techników we własnych Centrach Innowacji i Rozwoju, nowa strona korporacyjna pokazuje wiele obszarów działalności Grupy: Original Equipment dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i ciężarowych; Thermal Management; Aftermarket dwóch marek UFI Filters i SOFIMA Filter; dział Hydraulic poświęcony filtrom hydraulicznym do zastosowań mobilnych i stacjonarnych; dział High Tech związany z rozwojem technologii high-performance.
Na nowych stronach poświęconych UFI i SOFIMA Aftermarket klienci mają wgląd w katalogi produktów z ponad 2800 numerami dla każdej marki, do których co roku wprowadzanych jest ok. 150 nowych części. Z poziomu strony głównej dostępne są cztery główne działy (Samochody/Pojazdy użytkowe, Samochody ciężarowe, Pojazdy rolnicze i Motocykle) podzielone według marek i modeli. Istnieje również możliwość swobodnego wyszukiwania zastosowania i numerów produktów. Sekcja „Latest Products" pozwala użytkownikom być na bieżąco z aktualnym asortymentem, a niebawem wprowadzona zostanie także funkcja „Dealer Locator" umożliwiająca wyszukiwanie danych kontaktowych do dystrybutorów produktów UFI i SOFIMA.
Sprawdzanie produktów może być jeszcze bardziej wyspecjalizowane na stronach z katalogami, gdzie wyszukiwanie odbywa się według numeru producenta, wymiaru filtra, nowych produktów oraz szczegółowych danych części zamiennej. Wszystko to odbywa się za pomocą interfejsu pozwalającego na prostą, intuicyjną i szybką nawigację.
Komentarze (0)