Ten wysoce wydajny silnik przyczynia się do redukcji emisji CO2 przy średnim zużyciu paliwa zmniejszonym o 4% w porównaniu z poprzednią generacją.
Dziś oficjalnie uruchomiono nową linię montażową. Moce produkcyjne tyskiego zakładu szacowane są na poziomie do 460 000 silników rocznie. Przypomnijmy, że fabryka w Tychach została doinwestowana kwotą 250 mln euro.
Za sprawą nowej linii montażowej silnik benzynowy Turbo PureTech — czterokrotnie z rzędu nagrodzony tytułem „Engine of the Year” — stopniowo staje się dla Groupe PSA silnikiem światowym. Silniki EB (wolnossące i turbodoładowane) są obecnie produkowane we Francji (Douvrin, Trémery) i Chinach (Xiangyang), od 2019 r. będą produkowane na Węgrzech (Szentgotthárd) i w Maroku (Al‑Kunajtira), zaś od 2020 r. — w Indiach (Hosur).
Dotychczas wyprodukowano 3,8 mln silników EB, a dodatkowe moce produkcyjne są odpowiedzią na rosnący popyt rynkowy, w tym w szczególności na nowe modele Opla i Vauxhalla, wykorzystujące platformy i technologie Groupe PSA. Ten wysoce wydajny silnik przyczynia się do redukcji emisji CO2 przy średnim zużyciu paliwa zmniejszonym o 4% w porównaniu z poprzednią generacją.
- Zakład produkcji zespołów napędowych w Tychach zmodernizowano w celu zwiększenia wydajności zgodnie ze standardami Groupe PSA: nowe technologie i wyposażenie, wspierane przez nowe systemy informatyczne, zapewniają wysoką jakość produkcji realizowanej przez odpowiednio wyszkolone zespoły. Lokalizacja fabryk podzespołów w pobliżu zakładów produkujących pojazdy sprzyja poprawie wydajności produkcji - informuje w komunikacie prasowym Groupe PSA.
Komentarze (0)