Firma Würth Polska otworzyła kolejne dwa sklepy. Tym razem pierwsze placówki w Zielonej Górze i Płocku. To jednak nie koniec ekspansji na polskim rynku – do końca roku firma chce otworzyć jeszcze dwa obiekty i tym samym powiększyć swoją sieć sklepów specjalistycznych do 31 placówek rozmieszonych na terenie całej Polski.
Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów z branż auto, cargo (w tym agro), drewno, budownictwo i metal. Na polskim rynku działa nieprzerwanie od 28 lat, gdzie prowadzi sprzedaż poprzez rozbudowany sklep internetowy, przedstawicieli handlowych oraz w sklepach stacjonarnych, których liczba z roku na rok się powiększa.
Dwa nowe sklepy
W czerwcu br. firma Würth Polska otworzyła swoje pierwsze placówki w Zielonej Górze i Płocku. Sklep w Zielonej Górze mieści się przy ul. Dworcowej 4, a jego powierzchnia przekracza 120 mkw. Z kolei do dyspozycji klientów z Płocka został oddany obiekt o powierzchni 170 mkw. W sklepach Würth Polska czeka aż 3000 produktów dostępnych od ręki.
- Nowe lokalizacje pozwoliły nam zagospodarować przestrzeń tak, aby była przede wszystkim komfortowa i przestronna. Nie brakuje miejsca na bogaty asortyment z różnorodnych działów, który nasza firma ma w swojej ofercie - mówi Michał Osipiak, specjalista ds. marketingu sklepów Würth Polska. - Wybierając lokale pod nowe sklepy kierujemy się wygodą naszych klientów i bliskością od ich miejsca pracy. Dlatego stawiamy na obiekty w dogodnej lokalizacji, do których można łatwo i szybko dojechać dzięki pobliskim głównym arteriom, dysponujące obszernym parkingiem – dodaje Michał Osipiak. Do końca sierpnia zamówienia w nowych sklepach będą premiowane dodatkowymi upominkami. Poza tym, firma wzbogaciła swoje placówki o interesujący dla klientów program premiowy. - Atrakcyjne nagrody rzeczowe to główne założenia programu premiowego, który jest dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych. Za pomocą katalogu na stronie internetowej, klienci decydują na co chcą wymienić zebrane punkty za zamówienia dokonane w sklepach – mówi Michał Osipiak.
Kolejne otwarcia już niebawem
Firma Würth Polska działa i rozwija się wedle napędzającego ją motto: „Blisko. Bliżej. Würth!”.
– Zależy nam, by być blisko naszych klientów, którym oferujemy profesjonalne, wysokiej jakości produkty, na co dzień wykorzystywane do rozwoju ich przedsiębiorstw – mówi Michał Osipiak. - Zielona Góra i Płock to nie koniec planów rozwoju na ten rok. Po czerwcowych otwarciach, najbliższych możemy spodziewać się w Tarnowie i Toruniu – zapowiada.
Do końca 2018 roku, firma ma liczyć już 31 sklepów rozmieszczonych na terenie całej Polski.
Komentarze (0)