Sebastian Kamphaus
Sebastian Kamphaus przejął kierownictwo nad działem zarządzania kategoriami produktów (Category Management). Poza stanowiskiem dyrektora działu, Kamphaus pełni kluczową rolę w przedsiębiorstwie europejskim zajmującym się sprzedażą części zamiennych, wyposażenia warsztatowego i akcesoriów.
„Cieszę się, że dzięki rekrutacji wewnętrznej na stanowisko centralne udało nam się wyłonić pracownika, który identyfikuje się z marką EUROPART i z naszą branżą, i jednocześnie dysponuje wysokimi kwalifikacjami oraz długoletnim doświadczeniem w zakresie zaopatrzenia (sourcing) i rozwoju asortymentu“, oświadczył dyrektor generalny (CEO) EUROPART - Andreas Rode. „Sebastian Kamphaus wprowadził z dużym powodzeniem do przedsiębiorstwa know-how, szczególnie w zakresie rozwoju stratecznego własnej marki EUROPART Premium Parts.“
Jako dyrektor działu zarządzania kategoriami produktów (Director Category Management) Kamphaus odpowiedzialny jest za zaopatrzenie (Sourcing), zarządzanie produktami i rozwój współpracy z dostawcami.
Sebastian Kamphaus jest dyplomowanym ekonomistą i pracuje w firmie EUROPART od 2013 r. Zorganizował dział międzynarodowego zaopatrzenia, dział zarządzania jakością, dział szkoleń technicznych i strategicznych oraz EUROPART Consulting Ltd. w Azji. Na tym stanowisku był również odpowiedzialny za rozwój i ugruntowanie pozycji marki EUROPART Premium Parts na rynku. Oprócz tego od grudnia 2017 r. kieruje działem techniki pojazdów w obrębie działu zarządzania kategoriami produktów.
„Cieszę się na nowe wyzwanie i związaną z nim możliwość udziału w rozwoju przedsiębiorstwa“ powiedział Kamphaus. „W ubiegłych tygodniach udało nam się zrekrutować na kluczowe stanowiska działu zarządzania kategoriami produktów (Category Management) kompetentną kadrę specjalistów. Wśród nich są sprawdzeni i zasłużeni pracownicy pochodzący zarówno z rekrutacji wewnętrznej, jak również pozyskani za pośrednictwem rekrutacji zewnętrznej pracownicy znający branżę oraz doświadczeni eksperci spoza branży. Wspólnie z tym zespołem będziemy stawiać czoła zmieniającym się wyzwaniom w naszej branży.“
Kamphaus podkreśla, że EUROPART będzie z jednej strony niezawodnym partnerem klientów, a z drugiej strony partnerów dostawców.
„Naszym priorytetowym celem jest ukształtowanie asortymentu, który będzie spełniał wymagania naszych międzynarodowych klientów. Będziemy z należytą starannością intensyfikować i internacjonalizować współpracę z naszymi partnerami z przemysłu oraz dalej rozwijać naszą renomowaną i premiowaną markę EUROPART Premium Parts.“
Komentarze (0)