Rozwiązania cyfrowe dla flot
Zrównoważona logistyka polega głównie na dostarczaniu produktów z punktu A do punktu B, przy jak najmniejszej emisji CO2. Jednak aż 73 % całej emisji CO2 nie jest generowane przez własne operacje logistyczne ZF, ale podczas innych procesów transportu dostaw. Zaawansowane narzędzia poprawią wykorzystanie pojazdów ciężarowych, na przykład w celu zmniejszenia liczby niepotrzebnych przejazdów lub optymalizacji ich załadunku.
Ponadto ZF Aftermarket oferuje rozwiązania cyfrowe dla operatorów flot, którzy chcą poprawić wydajność działań operacyjnych, rekomendując im odpowiednie trasy, ładunki i narzędzia do śledzenia, których potrzebują, aby zmniejszyć swój ślad ekologiczny.
Zrównoważony rozwój jako unikalna cecha oferty (USP)
W ostatnich latach temat zrównoważonego rozwoju stał się priorytetem dla wielu klientów. W badaniu przeprowadzonym przez PULS, niemiecką firmę zajmującą się badaniami rynku, oraz ZF Aftermarket, klienci warsztatów ocenili, że szczególnie ważne jest, aby warsztaty działały w sposób świadomy ekologicznie. Warsztaty mogą skorzystać z tych informacji i konsekwentnie poddawać materiały recyklingowi, generować energię elektryczną za pomocą systemu fotowoltaicznego lub wprowadzać środki oszczędzania energii. Dzięki produktom ZF Aftermarket mogą również pokazać klientom, że sam produkt, produkcja i transport do warsztatu są zrównoważone.
- Działając w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, warsztaty tworzą trwałe wartości. Dotyczy to wszystkich uczestników rynku aftermarketowego. Dzięki temu są godnymi zaufania partnerami biznesowymi dla swoich klientów i odpowiedzialnymi orędownikami zrównoważonego społeczeństwa - podsumowuje Everton da Silva.
Komentarze (0)