Nasze rozmowy

Nasze rozmowy

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Chcemy stworzyć profesjonalną sieć

Z Jerzym Grabowieckim, Prezesem firmy JC Auto S.A., na temat sieci warsztatowej Perfect Service, rozmawia red. Mirosław Giecewicz.


- Na rynku polskim istnieje już wiele sieci warsztatowych. Wasza sieć dopiero zaczyna się rozwijać. Czym zamierzacie się wyróżnić, aby zwrócić na siebie uwagę?

Stawiamy na reklamę oraz wizualizację serwisów. Większość konkurencyjnych sieci nie przywiązywała do tego aż tak dużej wagi. My natomiast wychodzimy z założenia, że reklamując sieć Perfect Service doprowadzimy do wzrostu liczby klientów w naszych warsztatach, co z kolei spowoduje wzrost zakupów naszych produktów, a ostatecznie wpłynie na zwiększenie obrotów JC Auto. Następną cechą wyróżniającą Perfect Service jest to, że nie mamy ograniczonego zakresu usług, tak jak np. sieci szybkiej obsługi. Mamy tylko minimalny zakres usług, które serwis musi wykonywać.

- Obecnie Wasza sieć liczy około 60 warsztatów. Za dwa lata macie zamiar mieć w swoich szeregach aż 500 warsztatów. Jak zamierzacie to zrobić?

Do końca tego roku zamierzamy mieć 300 warsztatów, natomiast liczbę 500 chcemy osiągnąć do końca 2005 roku. Obecnie wchłaniamy prawie 30 serwisów miesięcznie. Tak dobre osiągnięcia uzyskujemy dzięki bardzo korzystnej ofercie skierowanej do warsztatów, którą stworzyliśmy po dokładnej analizie rynku oraz profesjonalnej i zespołowej pracy aż trzech działów firmy JC Auto: działu obsługi sieci serwisów, działu marketingu oraz działu technicznego.

- Na internetowej stronie www.perfectservice.pl podaliście informację: “W PERFECT SERVICE główny nacisk kładziemy na profesjonalizm
i fachowość, dlatego do osiągnięcia pełnego sukcesu potrzebujemy solidnych warsztatów gotowych podjąć współpracę”. Czy nie sądzi Pan, że te solidne warsztaty należą już do innych sieci?

Jest jeszcze wiele solidnych warsztatów, którym oferta dotychczasowych sieci nie odpowiada lub też jeszcze takich propozycji nie otrzymały. Są też warsztaty, które nie są zadowolone
z dotychczasowej współpracy sieciowej. Mamy również serwisy autoryzowane, które czują się ograniczone obsługując jedną markę i widzą większe możliwości właśnie w sieci Perfect Service. Wszystkie te serwisy są potencjalnymi kandydatami do naszej sieci.

- Jakich korzyści może spodziewać się warsztat zrzeszony w Waszej sieci?

Warsztatom, które przystępują do sieci Perfect Service, zapewniamy wizualizację, materiały reklamowe, reklamy
w mediach, szkolenia, możliwość korzystnych warunków zakupu narzędzi
i urządzeń, dostawy towaru, program lojalnościowy oraz program inwestycyjny.

- Jak Pan ocenia rynek sieci warsztatowych w Polsce?

Na polskim rynku istnieje już wiele sieci serwisowych, zarówno organizowanych przez firmy krajowe jak i zagraniczne. Duża organizacja ma niewątpliwie dużo większe możliwości niż pojedynczy warsztat. Budowa sieci serwisowych to jeden z kierunków rozwoju, jaki ostatnio obrało wiele hurtowni motoryzacyjnych. Z naszych analiz wynika, że wielu właścicieli serwisów jest niezadowolonych ze współpracy w sieciach. Twierdzą, że interesowano się nimi tylko przy podpisywaniu umowy. Niektóre firmy zdecydowały się na budowę swoich serwisów i szkolenie mechaników od podstaw, co w efekcie okazało się bardzo drogimi inwestycjami, które często się nie zwracały. Natomiast Perfect Service jest oparta na warsztatach już istniejących, wyposażonychw odpowiedni sprzęt. Mechanicy w naszej sieci mają wieloletnie doświadczenie. Oczywiście szkolenia również organizujemy, ale są one skierowane do mechaników z doświadczeniem. Warsztat, który nie dysponuje wymaganym sprzętem lub chce się dalej rozwijać, ma możliwość zakupu urządzeń w bardzo atrakcyjnych cenach. Może również skorzystać z programu inwestycyjnego, który jest przygotowywany indywidualnie. W ten sposób chcemy stworzyć profesjonalną sieć serwisów samochodowych, ale tak, aby nasz projekt nie okazał się przeinwestowanym przedsięwzięciem.

Warsztat w sieci Perfect Service.


- Dziękuję za rozmowę.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony