Motocykle

Motocykle

ponad rok temu  05.05.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Olej motocyklowy – podstawa prawidłowego działania jednośladu
Strona 2 z 2

Właściwości smarujące i myjące oleju
Czystość komory spalania i czystość świec (zapobieganie ich mostkowaniu)
Brak zatykania układu wydechowego
Zdolność do depolimeryzacji w komorze spalania (wpływ na czystość spalin)

Tutaj również, podobnie jak w przypadku jednostek 4T, kryteria oceny i wymagania klasyfikowane są zgodnie z najwyższymi standardami jakościowymi, ale przeznaczonymi wyłącznie dla silników 2T:

Klasyfikacja API - symbole: TA, TB, TC
Klasyfikacja ISO-L - symbole: EGB, EGC, EGD
Klasyfikacja JASO - symbole: FA, FB, FC, FD

W ostatnich kilku latach zauważyć można – zwłaszcza w ruchu ulicznym w dużych miastach – znacznie zwiększoną liczbę skuterów. Dla wielu osób stał się to podstawowy środek poruszania się po mieście, zwłaszcza w miesiącach wiosennych i letnich. Nieważne, czy to maszyny renomowanych marek czy tańsze i prostsze produkty z Dalekiego Wschodu, one również wymagają regularnego serwisowania i wymiany oleju. Mimo, że są to konstrukcje znacznie prostsze niż motocykle, do nich również dobrać należy odpowiedni środek smarny. Dla małych, dwusuwowych skuterów miejskich Elf skomponował oleje SCOOTER 2 STREET, SCOOTER 2 STREET MAX i olej SCOOTER 2 SELF MIX. Dla większych skuterów czterosuwowych i dla tzw. maxi-skuterów francuski producent poleca SCOOTER 4 CITY 10W-40 i SCOOTER 4 MAXI CITY 5W-40.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony