Zachowujemy większy dystans do drugiej osoby, ograniczane są środki transportu publicznego, a w komunikacji połowa miejsc siedzących pozostaje pusta. Naturalnym więc odruchem jest wybór własnego samochodu, co siłą rzeczy przełoży się na większe natężenie ruchu.
Popularną alternatywą do nich pozostają jednoślady i można założyć, że grono ich użytkowników będzie rosnąć. Szczególnie w kategoriach skuterów i motocykli do 125 cm3, z których mogą korzystać posiadacze prawa jazdy kategorii B. Podstawą zasygnalizowania innym kierowcom swojej obecności na drodze jest sprawne oświetlenie. Warto przy tym zadbać, aby były to najwyższej jakości żarówki.
„Podobnie jak w samochodach, tak i w konstrukcjach jednośladów najczęściej stosowanym źródłem oświetlenia głównego są żarówki halogenowe. Na rynku jest ich bardzo duży wybór, stąd decyzja o wyborze może sprawić trudności. Tym bardziej, że na pierwszy rzut oka wszystkie wyglądają identycznie. Know-how każdego producenta powinno się skrywać w jakości użytych materiałów, precyzji wykonania oraz mieszance użytych gazów” - mówi Wioletta Pasionek, Marketing Manager Central Europe z Lumileds Poland, producenta i dystrybutora oświetlenia samochodowego marki Philips.
Od ponad stu lat Philips buduje swoje kompetencje w oświetleniu pojazdów. Zarówno do samochodów osobowych, pojazdów ciężarowych, jak i jednośladów. Stąd każdy kolejny produkt jest wypadkową cech użytkowych tych konstrukcji i zebranych przez lata doświadczeń. Tak w testach laboratoryjnych, drogowych jak i sportach motorowych.
Drugą cechą żarówek halogenowych Philips jest jasne, zbliżone do dziennego światło. Na przykład temperatura barwowa CrystalVision ultra wynosi 3700K. Dodatkiem do nich jest uzyskany efekt ksenonów, które podkreślają design motocykla.
Z kolei Philips X-tremeVision wyróżniają się dłuższą do 130 procent, od wymaganego prawem minimum, wiązką. Oznacza to efektywniejsze oświetlenie drogi, które przy osiągach jednośladów nabierają dodatkowego znaczenia.
W ofercie Philips znajduje się także pełna gama żarówek motocyklowych do kierunkowskazów, oświetlenia tablicy rejestracyjnej, świateł tylnych i stopu. Bez zachowania ich sprawności trudno wyobrazić sobie wykonanie bezpiecznych manewrów na drodze.
Komentarze (0)