To jak kierowcy naprawiają auta w warsztatach jest coraz bardziej determinowane przez cyfryzację naszego życia, a zaawansowane technologicznie rozwiązania i platformy mające ułatwić właścicielom aut serwis ich pojazdów z roku na rok zyskują na popularności. Digitalizacja usług warsztatowych to szansa na wypracowanie lepszych relacji z klientem i systematyczne budowanie świadomości tego, że wizyta u mechanika może przebiegać sprawnie i bezproblemowo – podsumowuje Dariusz Wójcicki z platformy Motointegrator.com.
Motointegrator.com jest jedną z największych w Polsce internetową wyszukiwarką warsztatów, dzięki której kierowcy mogą nie tylko w łatwy sposób znaleźć odpowiadający im warsztat, ale także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a w przypadku niektórych mechaników także umówić się na wizytę online. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 13 000 warsztatów samochodowych z całego kraju. Każdego miesiąca strona odwiedzana jest ponad 600 000 razy, co czyni ją idealnym narzędziem do promocji serwisu samochodowego.
Fot. Motointegrator
Komentarze (0)