Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową. W roli głównej – Bartosz Ostałowski
Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową, z drifterem Bartoszem Ostałowskim, ambasadorem marki. Działania obejmują produkcję materiałów video, które będą udostępniane w mediach społecznościowych marki oraz publikowane w ramach kampanii online i social media (Facebook, Instagram, YouTube).
Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej zwraca uwagę na cztery kwestie, na które w swojej dotychczasowej działalności kładzie największy nacisk. Wśród nich wyróżnić można wysoką jakość realizowanych usług, wysoki poziom obsługi klienta, dogodną lokalizację serwisów oraz potrójną gwarancję: na silnik, hamulce i opony.
Kampania wystartowała w sierpniu i potrwa do października. Marka Q Service Castrol również dołączyła do aktywnego wspierania sportowca. W ramach działań ambasadorskich Q Service Castrol umożliwiło kierowcy umieszczenie swojego logo na pojeździe oraz kombinezonie, w którym Ostałowski rywalizuje.
To kolejna kampania marki realizowana z udziałem sportowców. W 2019 roku Q Service Castrol rozpoczął współpracę z utytułowanymi polskimi siatkarzami – Piotrem Gruszką, Zbigniewem Bartmanem oraz Katarzyną Skowrońską, realizując kampanię „Asy Serwisowe”.
- Dotychczasowe kampanie promujące nasze projekty i przedsięwzięcia cieszyły się pozytywnym odbiorem. Naszym głównym celem jest dotarcie z komunikacją do nowych klientów, zarówno po stronie użytkowników pojazdów, jak i właścicieli warsztatów samochodowych. Mamy nadzieję, że najnowsze spoty, do których zaangażowaliśmy naszego wieloletniego ambasadora Bartosza Ostałowskiego równie mocno przyciągną obecnych, ale też przyszłych klientów sieci - komentuje Marta Ciesielska, kierownik sieci serwisowych Q Service Castrol.
Komentarze (0)