Wiosną 2014 roku firma Motomarketing.pl przygotowała szkolenia otwarte dla warsztatów samochodowych:
- Zarządzanie rentownością, czyli jak zapewnić dochodowość świadczonych usług? (27 maja 2014, zapisy do 6 maja),
- Sprzedaż i obsługa w warsztacie – najskuteczniejsze triki i techniki (28 maja 2014, zapisy do 6 maja).
Pierwsze szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli i osób zarządzających warsztatami mechanicznymi oraz blacharsko-lakierniczymi. Celem szkolenia jest pokazanie tych zależności, które mają wpływ na osiągane przez warsztat wyniki. Mowa będzie m.in. o sposobie wyliczenia kosztu roboczogodziny, o rentowności usług, rabatach, kosztach i oszczędnościach przy zmniejszonym popycie na usługi. Drugie szkolenie pozwoli na poznanie technik i trików, które pozwolą skutecznie i uczciwie sprzedawać klientowi to, czego potrzebuje oraz to, czym dysponuje warsztat samochodowy.
Więcej informacji o programie szkoleń i warunkach uczestnictwa na www.motomarketing.pl. Kontakt: info@motomarketing.pl, tel. 601 175 196.
Komentarze (0)