Przykładem dążenia Hilti Poland i Volkswagen Samochody Dostawcze do pełnej zeroemisyjności i zrównoważonego rozwoju jest w pełni elektryczny ID. Buzz, który świetnie sprawdza się w roli samochodu firmowego.
ID. Buzz jest nie tylko najnowszą wizytówką we flocie Hilti Poland podkreślającą zrównoważony rozwój firmy. Może być towarzyszem codziennych operacji w przedsiębiorstwie – samochodem serwisowym, pojazdem do realizacji dostaw ostatniej mili.
Flota w pełni elektrycznych pojazdów może też być stosunkowo łatwym sposobem realizacji strategii ESG dla przedsiębiorstw, zwłaszcza tych specjalizujących się w tzw. dostawach ostatniej mili, czy tych z branży serwisowej. Firma Hilti Poland używa obecnie dwóch egzemplarzy ID. Buzza. Jeden, w wersji osobowej, jest na stałe we flocie Hilti Poland. Drugi, w wersji Cargo, sprawdzany jest przez firmę jako potencjalny samochód demonstracyjny.
Dlaczego Hilti zdecydowało się włączyć do swej floty właśnie Volkswageny ID. Buzz?
- Jednym z kluczowych elementów długofalowej strategii biznesowej Grupy Hilti jest zrównoważony rozwój. Zdając sobie sprawę z powagi zagrożeń dla środowiska naturalnego oraz związanych z nimi wyzwań społecznych, już kilka lat temu postanowiliśmy przenieść nasze działania na kolejny poziom, tworząc dedykowaną strategię zrównoważonego rozwoju i wyznaczając jasne cele. Jednym z nich jest neutralność pod względem emisji CO2. Będąc świadomymi naszych emisji, Grupa Hilti zdecydowała się na wiele rozwiązań prowadzących do wyznaczonego celu, w tym na elektryfikację floty samochodowej. Aktywnie szukamy najlepszych rozwiązań i przygotowujemy naszą infrastrukturę do kolejnych kroków, co doprowadziło do włączenia do naszej floty samochodowej modelu ID. Buzz, który jest naszym pierwszym samochodem elektrycznym wykorzystywanym do demonstracji naszych elektronarzędzi i usług u klientów - mówi Anna Pańkowska, członek Zarządu i dyrektorka marketingu w Hilti Poland.
Fot. Volkswagen Samochody Dostawcze
Komentarze (0)