FILTRUJ KATALOG FIRM

wyniki wyszukiwania przeładowują się automatycznie

Hengst Filtration

Data dodania: ponad rok temu  09.01.2021, odsłon: 20151

Kategorie wpisu:

Części i regeneracja

Części i regeneracja

Warszawa 02-230, Jutrzenki 94/206
www.hengst.com

System filtracji oleju Hengst w modułowych silnikach diesla. 

Stworzony przez Hengst dla koncernu Volkswagen system filtracji oleju dla modułowych silników TDI (MDB, seria EA288) o pojemności 1,6 l i 2,0 l ma lekką konstrukcję oraz łączy filtrację i chłodzenie oleju realizowane w niewielkim module. Dzięki zrównoważonym technologicznie i innowacyjnym rozwiązaniom, jak plastikowy korek spustowy oleju w pokrywie filtra, czy połączenie chłodnicy oleju za pomocą śrub (zapewniające szczelność podczas zmiennych warunków pracy), system gwarantuje bardzo wysoką wydajność działania i filtracji.

Zastosowanie w pojazdach:

  • Audi | A1, A3, A4, A5, A6, Q2, Q5, TT
  • Seat | Alhambra II, Ateca, Leon III, Toledo
  • Skoda | Kodiaq, Octavia III, Rapid, Superb III, Yeti
  • Volkswagen | Arteon, Beetle, Caddy IV, CC, Crafter II,
  • Golf VII, Jetta IV, Multivan VI, Passat VIII, Scirocco III,
  • Sharan II, Tiguan I/II, Touran II, Transporter VI

Filtracja powietrza dolotowego dla Mercedes-Benz.

Hengst Filter jest partnerem rozwojowym i dostawcą pierwszomontażowym rozwiązania do filtracji powietrza dolotowego dla wersji VS30 czterocylindrowego silnika wysokoprężnego OM651 montowanego w samochodach marki Mercedes-Benz. Wyposażono w niego pojazdy Mercedes-Benz Sprinter, które ze względu na wymagające warunki eksploatacji muszą wykazywać się niezwykłą trwałością wszystkich elementów konstrukcyjnych podczas całego cyklu eksploatacji. 

Zastosowane w nich rozwiązanie firmy Hengst, skutecznie filtruje cząstki stałe z powietrza dolotowego i zapewnia wysoką wydajność pracy silnika. Dzięki temu silnik otrzymuje optymalną mieszankę paliwa i powietrza, która gwarantuje najbardziej efektywne spalanie. Wkład filtra Hengst zbudowany jest ze specjalnego medium posiadającego zdolność hamowania rozprzestrzeniania się płomieni.  

Samochody Mercedes-Benz, w których zastosowano rozwiązanie od Hengst Filter:

  • SPRINTER III (910) 211 CDI, 214 CDI, 216 CDI,¬ 311 CDI,
  • 314 CDI, 316 CDI,¬ 411 CDI, 414 CDI, 416 CDI, 511CDI,
  • 514 CDI, 516 CDI ab Bj. 02/18

Moduł filtracji oleju Hengst dla Mercedes-Benz.

Czterocylindrowy silnik wysokoprężny OM654 i sześciocylindrowy silnik benzynowy M256 są pierwszymi z nowej rodziny przyjaznych środowisku i spełniających wymogi normy Euro 6d silników skonstruowanych przez Mercedes-Benz. W samochodach z tymi silnikami montowany jest nowy, opracowany przez firmę Hengst moduł filtracji oleju, który dzięki hybrydowej konstrukcji pomógł ograniczyć wagę silnika oraz zwiększyć jego wydajność.

Przyjazny dla środowiska i opatentowany przez Hengst wkład filtra oleju Energetic® o numerze katalogowym E159H D311, zapewnia stabilność filtracji w zmiennych warunkach pracy silnika. Zawór spustowy oleju jest zintegrowany bezpośrednio z modułem, a opatentowany uszczelniacz eliminuje możliwość zamontowania niewłaściwego wkładu filtracyjnego. Podczas serwisu w module wystarczy wymienić sam wkład filtracyjny.

Samochody Mercedes-Benz, w których zastosowano moduł filtra oleju Hengst:

  • Klasa A (W177) A 200 d, A 220 d
  • Klasa B (W247) B 200 d, B 220 d
  • Klasa CLS (C257) CLS450, CLS53 AMG
  • Klasa E (W213) AMG E 53 EQ
  • Klasa GLE (W167) GLE450
  • Klasa S (W222) S 450 EQ, S 500 EQ
  • AMG GT (X290) 43 EQ Boost
do góry strony