Szukaj
Zamknij wyszukiwarkęData dodania: ponad rok temu 09.01.2021, odsłon: 20151
Kategorie wpisu:
Warszawa 02-230, Jutrzenki 94/206
www.hengst.com
Stworzony przez Hengst dla koncernu Volkswagen system filtracji oleju dla modułowych silników TDI (MDB, seria EA288) o pojemności 1,6 l i 2,0 l ma lekką konstrukcję oraz łączy filtrację i chłodzenie oleju realizowane w niewielkim module. Dzięki zrównoważonym technologicznie i innowacyjnym rozwiązaniom, jak plastikowy korek spustowy oleju w pokrywie filtra, czy połączenie chłodnicy oleju za pomocą śrub (zapewniające szczelność podczas zmiennych warunków pracy), system gwarantuje bardzo wysoką wydajność działania i filtracji.
Zastosowanie w pojazdach:
Hengst Filter jest partnerem rozwojowym i dostawcą pierwszomontażowym rozwiązania do filtracji powietrza dolotowego dla wersji VS30 czterocylindrowego silnika wysokoprężnego OM651 montowanego w samochodach marki Mercedes-Benz. Wyposażono w niego pojazdy Mercedes-Benz Sprinter, które ze względu na wymagające warunki eksploatacji muszą wykazywać się niezwykłą trwałością wszystkich elementów konstrukcyjnych podczas całego cyklu eksploatacji.
Zastosowane w nich rozwiązanie firmy Hengst, skutecznie filtruje cząstki stałe z powietrza dolotowego i zapewnia wysoką wydajność pracy silnika. Dzięki temu silnik otrzymuje optymalną mieszankę paliwa i powietrza, która gwarantuje najbardziej efektywne spalanie. Wkład filtra Hengst zbudowany jest ze specjalnego medium posiadającego zdolność hamowania rozprzestrzeniania się płomieni.
Samochody Mercedes-Benz, w których zastosowano rozwiązanie od Hengst Filter:
Czterocylindrowy silnik wysokoprężny OM654 i sześciocylindrowy silnik benzynowy M256 są pierwszymi z nowej rodziny przyjaznych środowisku i spełniających wymogi normy Euro 6d silników skonstruowanych przez Mercedes-Benz. W samochodach z tymi silnikami montowany jest nowy, opracowany przez firmę Hengst moduł filtracji oleju, który dzięki hybrydowej konstrukcji pomógł ograniczyć wagę silnika oraz zwiększyć jego wydajność.
Przyjazny dla środowiska i opatentowany przez Hengst wkład filtra oleju Energetic® o numerze katalogowym E159H D311, zapewnia stabilność filtracji w zmiennych warunkach pracy silnika. Zawór spustowy oleju jest zintegrowany bezpośrednio z modułem, a opatentowany uszczelniacz eliminuje możliwość zamontowania niewłaściwego wkładu filtracyjnego. Podczas serwisu w module wystarczy wymienić sam wkład filtracyjny.
Samochody Mercedes-Benz, w których zastosowano moduł filtra oleju Hengst: