Układ ABS (cz. 7)

ponad rok temu  04.03.2019Zobacz Artykuł

Rys. 40. Rozkłady sił nacisku kół osi przedniej i tylnej samochodu ciężarowego na nawierzchnię drogi podczas: rys. a – hamowania samochodu ciężarowego niezaładowanego; rys. b – hamowania samochodu ciężarowego załadowanego. Oznaczenia na rysunku: FNKT1 i FNKP1 – siły nacisku kół osi tylnej i przedniej na nawierzchnię drogi podczas hamowania samochodu ciężarowego niezaładowanego; FNKT2 i FNKP2 – siły nacisku kół osi tylnej i przedniej na nawierzchnię drogi podczas hamowania samochodu ciężarowego załadowanego; FHT1 i FHP1 – siła hamowania kół osi tylnej i przedniej samochodu ciężarowego niezaładowanego; FHT2 i FHP2 – siła hamowania kół osi tylnej i przedniej samochodu ciężarowego załadowanego; FBZ1 – siła bezwładności występująca podczas hamowania samochodu ciężarowego niezaładowanego; FBZ2 – siła bezwładności występująca podczas hamowania samochodu ciężarowego załadowanego. Opis rysunku w tekście

do góry strony