Szukaj
Zamknij wyszukiwarkęData dodania: ponad rok temu 24.07.2017, odsłon: 464
Kategorie ogloszenia:
Dam pracę
Co oferujemy?
aktywny udział w procesach planowania i organizowania obsługi/napraw pojazdów,
uczestnictwo w procesach obsługi klienta w oparciu o standardy producenta samochodów,
korzystanie z technicznej bazy producenta pojazdu , w tym z katalogów norm czasu naprawy, instrukcji napraw pojazdów, danych technicznych, katalogu doboru części zamiennych,
praktyczne zapoznanie z kompleksowym oprogramowaniem dedykowanym dla stacji dealerskiej DMS – (Dealer Managment System),
poznanie innych praktycznych aspektów związanych z działaniem stacji dealerskiej,
zapoznanie z gospodarką magazynową – procesy związane z obrotem częściami zamiennymi,
praktyczne zapoznanie z aspektami pracy biurowej – generowanie i obieg dokumentów, korzystanie z programów i urządzeń biurowych,
możliwość podjęcia pracy po odbyciu praktyki / stażu.
Wymagania:
wykształcenie zgodne z kierunkiem (Technik Mechanik, Mechanika i Budowa Maszyn, Transport itd.),
znajomość budowy samochodu,
prawo jazdy kat.B,
umiejętność pracy w zespole.
Zadania i obowiązki :
wsparcie BOK (Biura Obsługi Klienta),
synchronizacja procesów obsługi (BOK – hala napraw ) na poszczególnych etapach,
planowanie prac na serwisie,
wstępne kosztorysowanie zleceń,
autoryzacja zaplanowanych i wykonanych etapów zlecenia naprawy,
wsparcie procesów związanych z dystrybucją części zamiennych (dobór części zamiennych, oprogramowanie wspomagające dobór części, systemy zamówień).