FILTRUJ OGŁOSZENIA

wyniki wyszukiwania przeładowują się automatycznie

Konsultant ds. obsługi reklamacji i interwencji – rynek polski

Data dodania: ponad rok temu  15.11.2016, odsłon: 313

Kategorie ogloszenia:

Dam pracę

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • przyjmowanie, rejestrowanie oraz kompleksowe prowadzenie postępowania reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury i przepisy prawa
  • realizację i kontrolę procesu reklamacji i interwencji
  • zgłaszanie i prowadzenie reklamacji u dostawców/producentów
  • prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej w formie elektronicznej /papierowej
  • współpracę z innymi działami / magazynami w zakresie pozyskiwania i przekazywania informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji procesu reklamacji
  • telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami w celu wyjaśnienia wątpliwości dot. obsługiwanych zgłoszeń
  • ocena jakościowa zwracanych produktów w ramach reklamacji
  • zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów w zakresie reklamacji
  • dbanie o wysoki poziom obsługi oraz pozytywny wizerunek firmy na rynku

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie w obsłudze Klienta / doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • wysoka kultura osobista
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale reklamacji
  • mile widziana znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych, procedur prowadzenia spraw gwarancyjnych, reklamacji i zwrotów towarów
  • mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej

Oferujemy:

  • stałą, ciekawą i pełną wyzwań pracę w Dziale Obsługi Klienta prężnie rozwijającej się firmy
  • szkolenie wstępne
  • pracę w młodym zespole
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach
  • szansę rozwoju i awansu oraz zdobycie szerokiego doświadczenia w zakresie obsługi klienta

CV i list motywacyjny proszę przesłać na adres e-mail:praca@oponeo.pl

do góry strony