Szukaj
Zamknij wyszukiwarkęData dodania: ponad rok temu 15.11.2016, odsłon: 287
Kategorie ogloszenia:
Dam pracę
Pracownik Biura Obsługi Klienta - Recepcja
Miejsce pracy: Kraków
Wykształcenie:
minimum średnie
Od kandydatek/-ów oczekujemy:
• samodzielności, kreatywności
• komunikatywności i umiejętności w nawiązywania relacji
• znajomości obsługi programów komputerowych i graficznych
• prawa jazdy kategorii B
• znajomości języka angielskiego lub/i języka niemieckiego
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
planowanie, umawianie i nadzorowanie wizyt Klientów w serwisie
obsługa korespondencji oddziału, wysyłanie korespondencji, odbieranie korespondencji i przekazywanie do odpowiednich pracowników.
sprawdzanie kompletności dokumentacji zleceń oraz jej archiwizacja.
realizację zadań w ramach telemarketingu serwisowego
obsługę reklamacji
Aplikacje zawierające CV (wraz ze zdjęciem) oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres:
maciej.fijalkowskil@zasadaauto.pl
Proszę podać w temacie maila nazwę stanowiska.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty powinny zawierać klauzulę następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997r. (Dz.Ust.nr 133, poz.883)”.