Szukaj
Zamknij wyszukiwarkęData dodania: ponad rok temu 02.11.2016, odsłon: 280
Kategorie ogloszenia:
Dam pracę
miejsce pracy: Rzeszów
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• planowanie, umawianie, nadzorowanie i przygotowywanie do wizyt Klientów w serwisie
• kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z Klientami
• nadzór nad dokumentacją serwisu oraz jej archiwizacja
• przyjmowanie wpłat od Klientów
• monitoring realizacji procesów MB oraz standardów obsługi Klienta (CSI)
Od Kandydatów oczekujemy:
• doświadczenia na podobnym stanowisku
• zamiłowania do branży motoryzacyjnej
• samodzielności, kreatywności jak również współdziałania w zespole
• komunikatywności i umiejętności w nawiązywania relacji
• znajomości obsługi programów komputerowych i graficznych
• prawa jazdy: kategorii B
• znajomości języka angielskiego lub/i języka niemieckiego.
Oferujemy:
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• stabilne warunki zatrudnienia
• praca w systemie zmianowym
Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesłać na adres: zbigniew.skiba@zasadaauto.pl lub lech.krason@zasadaauto.pl
Aplikacje powinny zawierać klauzulę następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).