Szukaj
Zamknij wyszukiwarkęData dodania: ponad rok temu 24.03.2017, odsłon: 179
Kategorie ogloszenia:
Dam pracę
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: 20/FC/REC
Wśród Twoich obowiązków znajdzie się:
• bieżąca obsługa recepcji firmy oraz wsparcie w czynnościach administracyjnych,
• zarządzanie wychodzącą oraz przychodzącą korespondencją,
• przygotowywanie i rezerwacja sal konferencyjnych,
• zamawianie materiałów biurowych i spożywczych,
• przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów,
• przygotowywanie ofert dla klientów zewnętrznych,
• pomoc przy organizacji dużych eventów,
• wspieranie pracy innych działów firmy.
Aplikuj, jeśli:
• znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
• potrafisz działać samodzielnie i dobrze organizować swoją pracę nawet pod presją czasu,
• potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe oraz korzystać z pakietu MS Office,
• łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi i potrafisz je podtrzymywać,
• charakteryzuje Cię nastawienie na pracę z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym,
• cechuje Cię zaangażowanie w wykonywane obowiązki, punktualność i kultura osobista,
• jesteś dynamiczną, chętną do działania osobą,
• charakteryzuje Cię kreatywność i elastyczność w działaniu,
• posiadasz doświadczenie w pracy w obszarze administracji /obsługi recepcji (mile widziane).
Oferujemy:
• umowę o pracę w oparciu o zatrudnienie zewnętrzne,
• dużą samodzielność w wykonywaniu zadań,
• możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji.
Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praca@daimler.com do dnia 31.03.2017 r.
W tytule prosimy o podanie numeru referencyjnego: 20/FC/REC.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.