Szukaj
Zamknij wyszukiwarkęData dodania: ponad rok temu 15.10.2018, odsłon: 8784
Kategorie produktu:
Części i regeneracja
Wyposażenie warsztatu
Producent:
Warszawa, Krakowiaków 55
tel. kom. +48 501 005 046
www.dieselcentrum.pl
Jeśli interesuję Cię produkt - Eragon i chcesz wiedzieć więcej, kliknij poniżej i wyślij zapytanie do producenta.
Zalety podkreślające innowacyjność systemu EDX611D/Eragon:
1. Możliwość testowania wtryskiwaczy w warunkach między 1800-2650 bar, zgodnie z wymogami pomp i wtryskiwaczy najnowszej generacji, spełniających normy emisji spalania „Euro 6”, gdzie obowiązuje w autach osobowych od 01.09.2015.
2. Dokładniejsza kontrola ciśnienia docelowego i prędkości obrotowej, dzięki nowej funkcji automatycznej "PDI".
3. Większa pojemność oleju probierczego w szynie (Rail) daje możliwość badania wtryskiwaczy, takich jak L’Orange, MTU, Scania XPI, Cummins, Caterpillar/Perkins, itp.
4. Nowy system mocowania wtryskiwaczy podczas testu z możliwością regulacji położenia i nacisku, podobny do montażu na silniku.
5. Smart-driver system pozwalający na badanie każdego wtryskiwacza pojedynczo z takim samym wysterowaniem prądowym, jak odbywa się to podczas pracy na silniku. Dostępne także dla wtryskiwaczy, które pojawią się na rynku w najbliższej przyszłości.
6. Możliwość testowania wtryskiwaczy dwu cewkowych firmy Bosch najnowszej generacji CR4.2.
7. Nowy, łatwy, wielojęzyczny i czytelny interfejs graficzny wyświetlany na ekranie monitora. Raporty testów w formacie PDF.
8. W połączeniu z “Totemem” ciągłym pomiarem dawki, pozwala na pracę w pełni zautomatyzowaną, bez udziału operatora, aż do końcowego wydruku naszego testu.
9. Możliwość sprawdzenia dokładnego punktu zamknięcia rozpylacza przed następnym wtryskiem we wtryskiwaczach typu Multijet.
10. Nadawanie kodów po naprawie do wtryskiwaczy Delphi C2I i C3I, Denso 18 i 30-znakowe oraz Bosch Piezo - wykrywanie ISA kodu, Siemens / VDO.
Uwaga: nasz projekt obejmuje także możliwość testowania wtryskiwaczy Piezo Denso, które pojawiły się na rynku w 2014/2015 roku, na chwile obecną trwają prace wdrożeniowe nad możliwością nadawania nowych kodów do nich.
11. Odczyt czasu reakcji dla każdego typu wtryskiwacza.
12. Zmienna częstotliwość impulsu pozwala przetestować wtryskiwacze jeden po drugim, unikając przegrzania.
13. Możliwość sprawdzania pomp stopniowych, takich jak: Denso HP0 oraz Caterpillar/Perkins.
Opisane urządzenie jest dostępne na rynku Polskim ok. 3 lat i z powodzeniem pracuje w kilkudziesięciu specjalistycznych warsztatach obsługi aparatury wtryskowej silników Diesla w całej Polsce, a jednym z naszych klientów został duży zakład produkcyjny Warszawskie Zakłady Mechaniczne „WUZETEM” zajmujący się produkcją rozpylaczy do wtryskiwaczy konwencjonalnych oraz nowoczesnych typu Common-Rail jako jedyny w Polsce, celem weryfikacji i sprawdzania jakości wykonanych przez nich produktów.
W skrócie o możliwościach naszego urządzenia w porównaniu do konkurencji:
1. Możliwość nadawania kodów po naprawie do wtryskiwaczy:
a. Bosch IMA oraz ISA
b. Denso QR code.
c. Delphi C2I oraz C3I.
d. Siemens / VDO Continental.
2. Możliwość testowania wtryskiwaczy firmy Bosch CRI 4.2 (4-piny) montowanych w pojazdach użytkowych marki Mercedes Actros/Axor, do tej pory nikt na świecie ich nie testuje.
3. Możliwość testowania wtryskiwaczy montowanych w Scanii XPI z silnikiem Cummins w pojazdach użytkowych, do tej pory nikt na świecie ich nie testuje.
4. Możliwość testowania wtryskiwaczy montowanych w autach ciężarowych Vlovo spełniających w/w normy „Euro 6”, do tej pory nikt na świecie ich nie testuje.
5. Konstrukcja i przemyślane rozwiązania w naszym urządzeniu pozwalają na ciągły rozwój warsztatów, mam tu na myśli wdrożenia producentów aut w osprzęcie silnikowym jakim jest aparatura wtryskowa i pogoń za ciągle podwyższanymi normami emisji spalania obowiązującymi w Unii Europejskiej.
Dla przykładu, w tej chwili trwają prace nad uruchomieniem możliwości testowania wtryskiwaczy firmy Denso (6-pinów), które wymagają niebywałej precyzji podczas badania nie spotykaną do tej pory.