Premio Opony-Autoserwis, sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, świętuje jubileusz swojej działalności w Polsce.
Jako pierwszy zadebiutował w sieci serwis Premio Ring z Gdańska, następne punkty dołączyły do niego w kolejnych miesiącach. Już w pierwszym roku obecności na rynku sieć zrzeszała 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek.
Z biegiem lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski. W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Głównie w usługach oponiarskich specjalizują się natomiast serwisy Premio Express.
Sieć Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła swoją działalność w 1972 r., po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w roku 1996 jako Premio Reifen-Service, stając się wkrótce najbardziej prestiżową siecią na rynku niemieckim. Jakość oferowanych przez korporację usług docenili też kierowcy na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.
Komentarze (0)