Części i regeneracja

ponad rok temu  16.10.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

100 lat doświadczeń w produkcji pierścieni tłokowych

Hastings od 100 lat produkuje pierścienie tłokowe

Amerykańska firma Hastings Manufacturing Company to producent pierścieni tłokowych zarówno na pierwszy montaż, jak i dla rynku wtórnego. Od niedawna jej produkty są dostępne także w Polsce. Ken Holbrook, dyrektor zarządzający, w wywiadzie dla „Nowoczesnego Warsztatu” opowiada o tym, w jaki sposób stuletnie doświadczenie firmy przekłada się na produkcję pierścieni do najnowocześniejszych aut.

- Hastings Manufacturing Company może pochwalić się ponad stuletnim doświadczeniem. Jest to ogromna baza wiedzy, którą można wykorzystać. Taka długotrwała obecność na rynku jest dużym sukcesem. Jaki był klucz do tego?
Hastings wszedł w przemysł pierścieni tłokowych po wprowadzeniu na rynek samochodów. W rezultacie mamy długotrwałe relacje z przemysłem. Mamy też doświadczenie niezbędne do zaoferowania części na wysokim poziomie jakości i w konkurencyjnej cenie. 
Z biegiem lat firma odniosła sukces w budowaniu obecności w kanałach OEM i aftermarket w Ameryce Północnej, Południowej i Środkowej. Założyliśmy bezpośrednią sieć dystrybucyjną w Europie, Rosji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Nasza marka jest dobrze znana na wszystkich rynkach światowych.

- Jak to doświadczenie pomaga firmie w produkcji pierścieni dla współczesnego, bardzo innowacyjnego rynku motoryzacyjnego?
Od samego początku byliśmy bardzo blisko projektowania i rozwoju tej nowoczesnej motoryzacji. Obserwowaliśmy ją z bliska, byliśmy na bieżąco, więc doskonale sobie radzimy. 

- Co wyróżnia produkty Hastings? 
Nasze działania zawsze opieramy o współpracę z klientami. Ich informacje zwrotne wskazują, co robimy dobrze. Dostajemy też dane dotyczące zasięgu naszych produktów, jakości, czasu realizacji, rozpoznawania marki, obsługi klienta i rozwiązywania problemów. Będziemy nadal opierać się na tych mocnych stronach.

- Dostarczacie pierścienie zarówno dla producentów na pierwszy montaż, jak i dla rynków wtórnych. Kto jest klientem firmy w sektorze OEM?
Dostarczamy pierścienie OEM w modelach tier 1 oraz tier 2. Nasi klienci z kanału OEM to: Kolbenschmidt, Mahle, Federal Mogul, Volkswagen, General Motors, Harley Davidson, Stihl i wielu innych. 

- Trzeba produkować bardzo dobre produkty, potwierdzone certyfikatami, aby przekonać producentów do korzystania z nich. Jakie Hastings ma certyfikaty?
Jesteśmy certyfikowani przez globalne standardy obsługi TS 16949 i ISO 14001. Ponadto jesteśmy certyfikowanymi dostawcami danych i zarejestrowanymi w firmie PartCat, OptiCat, Aces, Pies, TecDoc, EAC (GOST, Rosja) i Inmetro w Brazylii.

- W jaki sposób firma pracuje na rynku wtórnym? Jaka jest sieć dystrybucyjna? Czy produkty Hastings można znaleźć w katalogu TecDoc? 
Obecnie dystrybuujemy produkty w ponad 70 krajach, współpracując z dystrybutorami części zamiennych i producentami OEM. Koncentrujemy się na oferowaniu produktów spełniających potrzeby regionalne. Obecnie posiadamy status „B” w katalogu TecDoc w Europie, ale wkrótce zamierzamy uzyskać status „A”. Byliśmy pierwszym amerykańskim producentem, który uczestniczył w systemie TecDoc.

- Czy produkty firmy są dostępne w Europie? 
Tak, nasze produkty są dostępne w Europie dzięki wciąż rozwijającej się bazie dystrybucji. Nasza mapa produktów obejmuje wprowadzenie nowych referencji w celu lepszej odpowiedzi na zapotrzebowanie europejskiego parku samochodowego. Mamy też plany otwarcia scentralizowanego europejskiego magazynu, który zapewni naszym klientom wymaganą usługę.

- A co z polskim rynkiem? To bardzo rozwijający się region w motoryzacji.
Jesteśmy bardzo zainteresowani rozwojem polskiego rynku wtórnego i uważamy, że jesteśmy dobrze przygotowani do zaspokojenia jego potrzeb. Niedawno założyliśmy bezpośrednią dystrybucję w Polsce.

GALERIA ZDJĘĆ

Klienci Hastings z kanału OEM to m.in. Kolbenschmidt, Mahle, Federal Mogul, Volkswagen, General Motors, Harley Davidson, Stihl
Ken Holbrook, dyrektor zarządzający Hastings Manufacturing Company

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony