Gama wielomarkowych części zamiennych Eurorepar obchodzi swoje 20-lecie.
Eurorepar, którego pomysłodawcą był Citroën, miał oferować właścicielom pojazdów 3-letnich i starszych ekonomiczną alternatywę dla części oryginalnych, a także zapoczątkować pierwszą wielomarkową ofensywę obejmującą zasięgiem większość marek pojazdów występujących na rynku. Obecnie Eurorepar oferuje wszystkim warsztatom jeden z najszerszych asortymentów na rynku, obejmujący ponad 15 000 produktów motoryzacyjnych (części zamienne, akcesoria, opony, oleje, materiały eksploatacyjne itd.).
Gama jest sprzedawana w ponad 100 krajach na różnych kontynentach (np. w Chinach, Turcji, Ameryce Łacińskiej itd.), zapewniając coraz większe pokrycie zapotrzebowania parków samochodowych. To jeden z atutów grupy Stellantis, wspierający jej ofensywę na rynku niezależnych usług samochodowych (IAM).
– Asortyment Eurorepar, pierwotnie opracowany z myślą o najważniejszych częściach zamiennych (takich jak elementy układów hamulcowych, zawieszenia, rozrządu itd.), znacznie zmodernizowany w 2015 r., z biegiem lat powiększał się i stał się referencyjną marką własną. Dziś obejmuje produkty technicznie bardziej złożone (takie jak łożyska kół, 3-częściowe zestawy sprzęgieł, linki hamulcowe, podnośniki szyb itd.), ale także ekskluzywną gamę opon letnich Eurorepar Reliance – tłumaczy Jean-Michel Booh-Begue, IAM Product Development Manager w Grupie Stellantis.
Od momentu wejścia na rynek walory Eurorepar pozostały niezmienne i sprawiły, że proponowany asortyment odniósł sukces wśród profesjonalistów zajmujących się naprawami i obsługą serwisową samochodów – bo są to produkty wysokiej jakości, certyfikowane przez zespoły ds. oryginalnego wyposażenia Stellantis, zapewniające wysoką wydajność i oferowane w korzystnych cenach.
Obecna w ponad 100 krajach marka Eurorepar świętuje swoje 20-lecie licznymi akcjami marketingowymi prowadzonymi na poszczególnych rynkach.
– Działania te skierowane są zarówno do warsztatów, jak i do kierowców. Świętowanie tej rocznicy to okazja do wzmocnienia i rozszerzenia współpracy z niezależnymi warsztatami oraz z autoryzowanymi serwisami wszystkich marek Grupy – komentuje Katell Plunet, odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwojowe IAM Stellantis w Europie.
Komentarze (0)