Elektromobilność i niezależny rynek napraw w roku 2022? To nie może być przypadek, że np. wrześniowe targi Automechanika Frankfurt zapisały się wzmożonym udziałem producentów układów wydechowych z Polski, którzy dostrzegają potencjał segmentu konwencjonal
Jak zapamiętamy ubiegły rok z perspektywy osiągniętych celów i zrealizowanych planów? Co cieszy, a co nie bardzo? Był to z pewnością rok intensywny, głównie z powodów natury geopolitycznej. Wybranych reprezentantów rynku automotive zapytaliśmy także, czego mogą oczekiwać fachowcy po firmach obecnych na aftermarkecie w roku 2023.
Branża motoryzacyjna od ponad 2 lat zmaga się z problemami, które przechodzą przez nią jak huragan, uniemożliwiając długofalowe planowanie, co do tej pory było normą. O ile fabryki nadal borykają się z zerwanymi łańcuchami dostaw, to na rynku wtórnym cieniem na kondycji firm kładą się rosnące w galopującym tempie koszty prowadzenia działalności gospodarczej, ale także coraz dotkliwsze problemy z wykwalifikowanym personelem czy rosnące wymagania techniczne dotyczące napraw nowoczesnych pojazdów.
...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)