Części i regeneracja

7 miesięcy temu  11.09.2023, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

40 lat minęło

Auto-Partner świętuje 40-lecie istnienia, wspominając skromne początki i snując ambitne plany na przyszłość.

Firma istnieje od 2 sierpnia 1983 roku, zaczynała jako warsztat ze specjalizacją w zakresie regeneracji reflektorów oraz napraw lamp, kierunkowskazów i zderzaków samochodowych. Była to niewielka, rodzinna działalność, napędzana przez marzenia i ambicje. Orientacja na profesjonalizm i elastyczność, a także zmiany ustrojowe i gospodarcze, które nastąpiły w roku 1989, zaowocowały pierwszym importem elementów karoseryjnych bezpośrednio z fabryk Hella i Bosch w Niemczech. W kolejnych latach Auto-Partner konsekwentnie umacniał swoją pozycję na rynku i rozszerzał ofertę o części mechaniczne, elektryczne i układów chłodzenia.
Dynamiczne zmiany zachodzące na rynku doprowadziły do przystąpienia w 1999 r. do Group Auto Union International, zrzeszającego największych dystrybutorów części zamiennych w Europie i za granicą.
Kolejne lata również były czasem zmian i rozwoju. Nowoczesne centrum logistyczne z nowym systemem zarządzania usprawniło procesy magazynowe i skróciło czas obsługi zamówień, a magazyn z wielopoziomową zabudową i automatyką zapewnił miejsce wśród liderów rynku samochodowych części zamiennych.
– Zawsze stawialiśmy sobie za zadanie pozostawanie na czele innowacji i doskonalenia naszych usług – wspomina założyciel firmy Auto-Partner Antoni Jarosławski. – Od początku kładliśmy nacisk na bezpośrednią dostępność oferowanych produktów w siedzibie firmy wraz z dostawą do klienta. Nasze atuty to szeroka paleta asortymentowa części dostępnych od ręki oraz ogromna baza artykułów możliwych do zamówienia wedle indywidualnych potrzeb. Oferta Auto-Partner dostosowana jest do każdego odbiorcy, gwarantujemy codzienne dostawy nocne i dzienne na terenie kraju i za granicą.
Jak dodaje, 40-lecie to dla firmy czas celebracji, ale także moment refleksji nad tym, co przyniesie przyszłość. – Jesteśmy pełni zapału i gotowości do pokonywania nowych wyzwań oraz do wychodzenia ponad zmieniające się trendy w technologii, które kształtują rynek – zaznacza, podkreślając: – Nasz cel pozostaje bez zmian – dostarczanie najwyższej jakości usług, dbanie o potrzeby klientów oraz tworzenie nowoczesnych i zrównoważonych rozwiązań dla motoryzacji przyszłości.
 

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony