Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

5 lat MANN+HUMMEL w Polsce

Bliżej polskiego klienta, bliżej polskiego rynku – tak brzmiało motto otwarcia w Polsce przed 5 laty biura przedstawicielskiego firmy MANN+HUMMEL w Warszawie. Od tej pory marka MANN-FILTER zadomowiła się w Polsce i jest jedną z najsilniejszych marek filtrów.

Przed 5 laty MANN+HUMMEL, partner rozwojowy i dostawca seryjny dla międzynarodowego przemysłu samochodowego, otworzył swoje biuro przedstawicielskie w Warszawie. Celem tego kroku było i jest zapewnienie polskim klientom lepszego serwisu i bardziej intensywnej obsługi w zakresie marki MANN-FILTER. Szczególny wkład w powstanie i rozbudowę przedstawicielstwa wniosła pani Beata Religa z Warszawy. Pod kierownictwem tej ekonomistki z wykształcenia, która z marką MANN-FILTER związana jest od 1995 roku, żółto-zielona marka filtrów z Niemiec awansowała na pozycję jednej z najsilniejszych zagranicznych marek filtrów na rynku polskim. Zespół biura w Polsce opiekuje się klientami marki MANN-FILTER – przede wszystkim importerami i hurtowniami.

Produkty  najwyższej jakości wyposażenia fabrycznego, obszerny program, wysokie pokrycie zapotrzebowania rynku i pierwszorzędny serwis na bazie szerokiej znajomości rynku – to najważniejsze czynniki dla handlu i warsztatów, jak wykazały badania rynku przeprowadzone w marcu 2005 roku w 810 polskich firmach – przede wszystkim warsztatami i dystrybutorami części zamiennych do samochodów. Filtry MANN otrzymały łącznie najlepsze noty w kryteriach dostępności, jakości, szerokości programu i ceny.
Współpracownicy biura w Polsce przy wsparciu całego zespołu MANN-FILTER organizują szkolenia produktowe dla klientów. Odbywają się one albo bezpośrednio u klientów albo w zakładach MANN+HUMMEL w Marklkofen w Bawarii. Jest to największy zakład produkcji filtrów na świecie. Dziennie MANN+HUMMEL produkuje tam ok. 450 tysięcy filtrów powietrza, oleju, paliwa i kabinowych. Dodatkowo polscy klienci MANN-FILTER korzystają z pakietu różnorodnych usług. Pakiet ten wspiera handel i warsztaty w propagowaniu produktów na rynku części zamiennych. Składa się z 6 elementów: obszernego katalogu MANN-FILTER w formie drukowanej i na płytach CD, systematycznie aktualizowanego co 14 dni na stronach internetowych www.mann-filter.com, dobrych rozwiązań logistycznych, specyficznych dla danego rynku materiałów wspierających sprzedaż, key account management, centrum obsługi klientów i elektronicznego zarządzania relacjami z klientami (eCRM). MANN+HUMMEL w 2004 roku wzmocnił personalnie swoje warszawskie przedstawicielstwo o pana Wojciecha Dymalskiego.

Wspiera on panią Beatę Religę przede wszystkim w zakresie szkoleń dla klientów marki MANN-FILTER. MANN+HUMMEL przez to personalne rozszerzenie podkreśla, że Polska we wschodnioeuropejskiej strategii przedsiębiorstwa jest bardzo ważnym rynkiem.
12 milionów samochodów osobowych i 1,6 miliona wozów ciężarowych predystynuje ten kraj jako największy rynek motoryzacyjny w Europie Środkowej. W 2004 roku zaimportowano do Polski ponad milion używanych samochodów, a w pierwszej połowie 2005 roku blisko pół miliona. Sprzedaż wozów dostawczych i ciężarowych o masie od 6 do 16 ton lekko wzrosła i wykazuje dalsze tendencje wzrostowe. Odgrywa to niebagatelną rolę. MANN+HUMMEL widzi duży potencjał również w zakresie maszyn rolniczych. Obserwuje się trend w kierunku stosowania wysokowartościowych filtrów. Klienci przywiązują coraz większa wagę do wysoko wydajnych filtrów i dlatego decydują się na filtry MANN.

Uroczyste obchody 5-lecia firmy MANN+HUMMEL w Polsce odbyły się 7 września w Zegrzu.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony