Spotkanie Sieci Autoryzowanych Warsztatów Nissens - Jurata, 6-7 czerwca br.
Tym razem Forum Nissens odbyło się w nadmorskiej scenerii i z wieloma atrakcjami, jak na firmę Nissens przystało. Po pierwsze, spotkanie zorganizowano w hotelu Bryza, położonym nad samą plażą w Juracie. Każdy z uczestników spotkania mógł korzystać z jego atrakcji, począwszy od SPA, na kąpielach w basenie kończąc. Po drugie, Nissens zorganizował swoim serwisom kilkugodzinne uczestnictwo w interesującym szkoleniu z zakresu “Profesjonalnej obsługi klienta”. W trakcie szkolenia poruszono problematykę standardów obsługi klienta, efektywnego prezentowania oferty, określenia własnej pozycji względem konkurencji, autodiagnozy i motywacji. Dodatkowo, szkolenie miało aspekt praktyczny. Uczestnicy brali w nim aktywny udział. - Staraliśmy się, by przekazana obrazowo wiedza nawiązywała do aktualnych wyzwań rynku motoryzacyjnego – mówią organizatorzy 7Forum.
Nadmorska atmosfera sprzyjała spotkaniu.
Członkowie Sieci Nissens przed hotelem.
Szkolenie z zakresu “Profesjonalnej obsługi klienta”.
W Juracie było wiele okazji do rozmów.
Poza szkoleniem, w Juracie przygotowano wiele innych atrakcji. Zorganizowano m.in. grilla, podczas którego można było przysłuchiwać się na żywo rytmom szantowej muzyki. Podsumowując trzeba powiedzieć, że 7Forum Nissens było bardzo udane, połączyło przyjemny wypoczynek ze zdobywaniem wiedzy, a wspólna zabawa na pewno pozostanie długo w pamięci uczestników. Dlatego też, jak co roku, frekwencja na spotkaniu firmy dopisała i jesteśmy przekonani, że tak będzie również w następnych latach.
Uczestnicy 7Forum Nissens.
Patronat medialny nad imprezą objął “Nowoczesny Warsztat”.
Komentarze (0)